Hot or not? :) Noen som aner hvor slike kan kjøpes?
L Logistician Medlem 14. okt. 2010 Innlegg 16 Sted Asker 1. des. 2010 #1 Hot or not? Noen som aner hvor slike kan kjøpes?
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.359 Sted Oslo 2. des. 2010 #2 Jeg synes bare de er sære..... Men jeg ser dem på ebay fra tid til annen, samt på salgsforumet til WUS.
Jeg synes bare de er sære..... Men jeg ser dem på ebay fra tid til annen, samt på salgsforumet til WUS.
G Guest571 Guest 2. des. 2010 #3 Grusomt. Noe av det værste jeg har sett. Kunne ikke blitt et større not ifra meg!
Braute Medlem 17. aug. 2009 Innlegg 1.138 Sted Bærum 2. des. 2010 #4 Mathfjeld skrev: Grusomt. Noe av det værste jeg har sett. Kunne ikke blitt et større not ifra meg! Klikk for å utvide... Helt enig, dette var ikke bra. Smak og behag osv, men NOT.
Mathfjeld skrev: Grusomt. Noe av det værste jeg har sett. Kunne ikke blitt et større not ifra meg! Klikk for å utvide... Helt enig, dette var ikke bra. Smak og behag osv, men NOT.
J jayeff Guest 2. des. 2010 #5 Mathfjeld skrev: Grusomt. Noe av det værste jeg har sett. Kunne ikke blitt et større not ifra meg! Klikk for å utvide... +1
Mathfjeld skrev: Grusomt. Noe av det værste jeg har sett. Kunne ikke blitt et større not ifra meg! Klikk for å utvide... +1
M Magnus Medlem 25. okt. 2009 Innlegg 297 Sted Stavanger 2. des. 2010 #6 Det der ble litt for spesielt for min smak, stort NOT fra meg!
jsf Medlem 23. okt. 2009 Innlegg 860 Sted Oslo 7. des. 2010 #7 Ser litt ut som man har på klokken "feil" vei, med baksiden opp. Ikke helt vellykket heller synes jeg.
Ser litt ut som man har på klokken "feil" vei, med baksiden opp. Ikke helt vellykket heller synes jeg.