Seiko Lume

Medlem
25. juni 2009
Sted
Danmark
Orange Monster på travertin

OMliggeLumeTravertin.jpg

Hadde på Seiko monsteret i går. Kona reagerte en sjelden gang positivt til hva jeg hadde på armen;"jøss, den var kul! Ny nå igjen, eller?" :mrgreen:
Veeeeldig fornøyd med den. Undervurdert!

Det er ikke stort som slår Seiko på Lume! På hytta har jeg ikke klokkeradio som lyser klokkeslettet for meg hvis jeg våkner desorientert midt på natta (vanlig problem....). Til gjengjeld er ofte et monster eller en 007/009 med på tur, da holder jeg den under en spot en liten stund før sengetid og legger på nattbordet. Det blir gjerne så lyst at det nesten er ubehagelig først, men holder til å se hva klokka er natta gjennom!

Første gangen jeg så denne tråden her tenkte jeg at det var godt å se noen som var mer tullete enn meg.
Helt til jeg oppdaget monsteret i mørket.
Dævven. :eek:
Så deilig det er å være klokketulling og finne glede inn sånt sludder! :mrgreen:
F. eks skulle jeg ha med siste utgave av WT på hytta. Og fordi forsiden og hovedartikkel handler om speedy pro, måtte jeg ha med min speedy, slik at jeg kan ha den på armen når jeg leser artikkelen. Helt normalt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: