Avsluttet Seiko Prospex Safari Tuna SRPF83 (Til Røde Kors - Gaza)

Ban

Støttemedlem
Medlem
16. sep. 2013
Innlegg
1.596
NB! Les teksten nøye

Jeg auksjonerer bort en Seiko Prospex Safari Tuna SRPF83.

https://www.seikowatches.com/in-en/products/prospex/srpf83

Automatisk urverk (4R35), diameter 43mm, WR 200M. Se linken over for flere detaljer.
De som kjenner Tuna vet at denne bærer veldig lite. Til tross for 43mm diameter så bærer den veldig lite (lug to lug 44mm).

20240530_195019.jpg


20240530_195245.jpg


Så til litt vesentlig informasjon:
Klokken er kjøpt ny hos norsk forhandler16.juni 2022. (Kjøpt til 50% av nypris kr.6.498 - kr.3.249).
Jeg kjøpte denne for kr.3.000 her inne i aug.2022.
Etter ganske kort tid så begynte denne å gå ganske feil +/- et par minutter i døgnet, stort sett for sakte. (Viktig å påpeke at jeg ikke bebreider han jeg kjøpte den av;))
Jeg har ikke peiling på hvorfor den begynte å gå feil og vet derfor ikke hva som evt er feil, men den har ikke vært utsatt for slag eller annen ytre påvirkning som jeg vet om.(Jeg har derfor tenkt magnetisme men vet ikke..)
Jeg la derfor bort klokken og siden det er langt mellom urmakere her jeg bor har jeg heller ikke fått sjekket det ut nærmere.

Jeg ønsker derfor å auksjonere den bort til et godt formål og tenker Røde Kors sitt arbeid i Gaza.
Jeg poster kvittering i kommentarfeltet.

Jeg setter ingen minstepris, men synes godt dere kan starte på en 500-lapp;) og budøkninger på minimum kr.50 er vel greit?

Hvis det kun er magnetisme så bør den være verdt omtrent det jeg betalte (kr.3.000), er det en større feil så kan dere trøste dere med at pengene går til et veldig godt formål.

Så her er det bare å by i vei:)

Auksjonen går til Søndag 2/6 - kl.2200
 
Redigert: