Solgt Seiko SARB017 "Alpinist" - 2018, strøken, fra Japan NY PRIS LØRDAG

AKH

Medlem
28. april 2018
Sted
Bergen
Merke, modell og år:
Seiko SARB017 aka. "Alpinist".
Garantikortet er stemplet 20. mars 2018 av Japansk AD. Jeg er første eier, og uret ble kjøpt av Seiya Japan.
Modellen gikk ut av produksjon i vår.

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Dette er en pen klassiker som er gått ut av produksjon. Grønn pen skive med kompass-bezel.

Nydelig og allsidig klokke jeg gjerne skulle hatt i samlingen, men den taper dessverre armtid for andre klokker.

Har ikke timet denne i det siste, men den gikk veldig bra da jeg brukte den i vår, tror den snittet på stabile +5 s/d.

Visuelt er den nærmest strøken. Jeg har nok brukt denne som jobbklokke på kontoret rundt 30 dager, og det er ingen sjenerende merker, dings, hakk etc. Jeg klarer ikke finne noen spesielle hair lines heller, men la oss si at det er et par stk på baksiden av lugs ifm. reimbytte, så er vi på sikre siden. Kort sagt - svært pen.

Reimen som følger med er den med fake-alligator, som vist på de vedlagte bildene. Denne er ikke spesielt mye brukt.

Viser for øvrig til andre steder for mer informasjon om urverket, størrelse osv.
https://www.seiyajapan.com/products/s-sarb017

Dokumentasjon og historikk:
Uret kommer med alt som fulgte med da jeg kjøpte den (ytterboks, innerboks, tags, garantikort, bruksanvisninger mv.). MVA er betalt av meg, og kopi av kvittering kan følge med hvis ønskelig. Uret er fra 2018 og jeg er første eier - derav ingen historikk hva gjelder service eller tidligere eiere.

Øvrig informasjon:
Se bilder av uret under. Gjør oppmerksom på at den grønne reimen i semsket skinn IKKE medfølger.

Sted:
Oslo, men sender gjerne på kjøpers regning og ansvar ved forskuddsbetaling. Dette er første gangen jeg selger en klokke, og har derfor ingen referanser å vise til.

P1000208.JPG
P1000206.JPG
P1000210.JPG
P1000211.JPG
P1000212.JPG
P1000213.JPG
P1000214.JPG
P1000218.JPG
P1000219.JPG
P1000220.JPG

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: agu100
Bump med ny pris! Send gjerne PM dersom du er interessert eller har spørsmål om uret!