SEIKO SARB065 Coctail time- unboxed

Knallfin! Kan vi få høre prisen!
Med en lenke el røff reim kan den også være sommerklokke på dagtid. Noe av det peneste fra seiko imho.

En stilig klokke. Gratulerer og lykke til med rehab?

Takk greg. ;) rehab går bare tålelig bra.. 4 dager uten, kjenner ufrivillige rykninger i venstrearmen med økende frekvens nå..

Visst er den i sarb-serien den med?
Ska vel være en historie rundt at den virkelig er designet av en bartender?!

Flott dressete japaner'
SARB serien er det visst. Designet i samarbeid med en bartender Sinobu Ishigaki som vant et eller annet mixedrinkmesterskap...

Gratulerer, klassisk og fin Seiko:)
mange takk

Gratulerer, nydelig sunburst skive;)

Har og sett på den på en nettside og historien om at det var en kjent bartender med på designet.
Du får nyte den med en god drink:D.
Takk Jona. Drinken er unnagjort, men skiven hadde en liten feil ved ankomst la jeg merke til. Manglet timemarkør kl. 5. Jeg skal returnere denne ;(

Grattis Relox! :D Særdeles elegant Seiko du har der.

Takk flyback. 40mm, klassisk design og sprek skive og fargevalg hjelper godt på!

Gratulerer med ny Seiko, nydelig skive på den
Takk!

Gratulerer! Urskiven var helt magisk!
Jeg støtter den, mange takk!

Gratulerer med pen Seiko.
Vi bør vel ta en kaffe igjen snart Relox?
Takk Tom, skjønner det har skjedd et og annet i klokkeboksen din også siden sist. Premiere-GTG i Trondheim på trappene kanskje??

Veldig flott Seiko, og som flere sier, pen urskive! Gratulerer så mye:)
Takk for det Ulven!

Gratulerer Relox med en utrolig flott japaner som har gått meg hus forbi tidligere!
Takk TimeKeeper! Spennende med disse Seiko-klokkene. Mye ur for lite cash - Ikke helt for GS da ;)

Knallfin! Kan vi få høre prisen!
Med en lenke el røff reim kan den også være sommerklokke på dagtid. Noe av det peneste fra seiko imho.
Takk Mikke, var ment som en godværssommerklokke ;) Seiko heldig med denne. Prisne var ca 550usd pluss mva. Det er rimelig!

Grattis med ny SARB. Stilig skive på denne!
Takk! Du har vel min gamle sarb033 kanskje? Lurer på om den lenka hadde passet på 065 ;)

Grattis med en utrolig stilig Seiko!:D
Takk for det!

Flott Seiko. :D
Gratulerer med nytt. :D
Takk!

Gratulerer, den var stilig. Flotte bilder og.:D
Takk for det, prøver så godt jeg kan!

Gratulerer - tydeligvis mange gode, og for min del ukjente, modeller fra Seiko:)

Denne har jeg sett på mange ganger. Et av de flotteste, om ikke det flotteste, dressur til en fornuftig pris. Gratulerer med flott ur.