- Medlem
- 7. feb. 2013
Selger en flott Seiko sbdc047 også kjent som Transocean blant seikokjennere. Denne er relativt sjelden. Har ikke greid å finne andre som har vært til salgs her på asylet.
Klokka er fra 2016 og jeg er første eier. Den er pent brukt, uten hakk og dings. Sedvanlige deskdivermerker på lenke og clasp. Lysspillet i skiva har en nærmest hypnotisk effekt. Jeg er ingen fotograf, men hvis du googler finner du mange bilder.
Info sakset fra nettet:
The SEIKO Transocean is a 2016 Prospex release but it’s a JDM model. That’s rare for the rest of the world; in many ways, it’s a classic SEIKO tool watch with a Diashield coating and a sapphire crystal with ARC. It’s the first time both these features are coming together in the Seiko sports-luxury range. Earlier, it used to be with titanium watches only.
Made In Japan
Stainless Steel Case
Stainless Steel Bracelet
Automatic Movement
Caliber: 6R15
23 Jewels
Sapphire Crystal
Magnetic Resistance
Blue Dial
Ceramic One-way Rotating Bezel
Power Reserve
Screw Down Crown
Screw Case Back
Stop Second Hand Function
Accuracy: -15 to +25 seconds per day
Double-Lock Clasp With Push Button Release
200M Water Resistance
Approximate Case Diameter: 45.5mm (Without Crown)
Approximate Case Thickness: 13.8mm
Klokka kommer med boks og papirer. Jeg betalte rundt 13.000,- inkludert moms. Tenker 6000,- pluss frakt etter eget ønske er en god pris.
Jeg har mange good guy referanser her inne og akter å fortsette med det. Standard oppgjør = penger på konto, gjerne via vipps, før klokka sendes.
Klokka er fra 2016 og jeg er første eier. Den er pent brukt, uten hakk og dings. Sedvanlige deskdivermerker på lenke og clasp. Lysspillet i skiva har en nærmest hypnotisk effekt. Jeg er ingen fotograf, men hvis du googler finner du mange bilder.
Info sakset fra nettet:
The SEIKO Transocean is a 2016 Prospex release but it’s a JDM model. That’s rare for the rest of the world; in many ways, it’s a classic SEIKO tool watch with a Diashield coating and a sapphire crystal with ARC. It’s the first time both these features are coming together in the Seiko sports-luxury range. Earlier, it used to be with titanium watches only.
Made In Japan
Stainless Steel Case
Stainless Steel Bracelet
Automatic Movement
Caliber: 6R15
23 Jewels
Sapphire Crystal
Magnetic Resistance
Blue Dial
Ceramic One-way Rotating Bezel
Power Reserve
Screw Down Crown
Screw Case Back
Stop Second Hand Function
Accuracy: -15 to +25 seconds per day
Double-Lock Clasp With Push Button Release
200M Water Resistance
Approximate Case Diameter: 45.5mm (Without Crown)
Approximate Case Thickness: 13.8mm
Klokka kommer med boks og papirer. Jeg betalte rundt 13.000,- inkludert moms. Tenker 6000,- pluss frakt etter eget ønske er en god pris.
Jeg har mange good guy referanser her inne og akter å fortsette med det. Standard oppgjør = penger på konto, gjerne via vipps, før klokka sendes.
Redigert: