Den er ikke akkurat billig. 6500kr før toll er en del for et digitalt ur, men så er jo kassen, lenken og teknologien en god del steg over en vanlig g-shock også. Merker det rykker litt i kjøpenerven når jeg ser den... Meget mulig jeg kjøper en i fremtiden.
http://www.creationwatches.com/prod...rics-epd-sdga001-watch-2312.html?currency=NOK
Prøvde og bestille denne men fikk feilmelding ved betaling.
Secure Payment Page
Declined. Sorry this transaction has been declined by your card issuer. No further information was passed to WorldPay as part of your confidentiality agreement with your card issuer. You may wish to try another card.
Hei.Prøv paypal, det bør funke flott. Mener å huske jeg fikk en lignende feilmelding da jeg kjøpte Seiko Sumoen min, og endte opp med å bruke PP.
Hei.
Okido ......får prøve når jeg kommer ned fra hytta. Litt stress og surfe med mobilen.
Mvh
Timebandit
Ordnet meg paypal konto ....men fikk problemer igjenVeldig stilig om du går for den Timebandit. Virkelig en klokke som skiller seg ut fra mengden dette.
Krille, har ikke du sabbatsår fra klokkehandling?
Mener å huske ett innlegg rundt nyttår der du ber om hjelp til å holde deg unna fristelser i året som kommer...
Hvis du først skal bryte forsettet finnes det vel bedre alternativer enn denne?!?
Veldig stilig om du går for den Timebandit. Virkelig en klokke som skiller seg ut fra mengden dette.