Mener det er samme klokka. Her er den på lager: Seiko Automatic Diver SKX007K1 SKX007K SKX007 Rubber Band Watch
K står for at den er montert i Korea og J for Japan, noen mener at Japan har bedre kvalitetskontroll.
Tallet betyr bare hvilken rem/lenke den kommer på.
creationwatches.com anbefales
Skiva er vel litt annerledes på J og K. Det står vel 21 jewels på 007/009J.
Litt offtopic: Jeg syns krona på 007 er litt kinkig. Den vil liksom ikke helt inn uten å bruke moderert mengde med makt. Flere som opplever dette?
LongHair.
Tilleggspørsmål:
Hva er erfaringene med å bestille fra creationwatches.com?
Er det mulig å få dagviseren i sort skrift, i stedet for rødt? Evt modde den?
Klokken er utsolgt.. Men takk for tips! Da vet jeg hvilken siden jeg skal innom hver dag for å se om det har kommet inn på lager!
Dag vises i sort på hverdager, blå på lørdag og rødt på søndag. Jeg har 5 skx'er, tre japan og to Singapore/Malaysia som K'en indikerer, og det er ingen kvalitetsforskjeller de imellom! Den ene K'en går riktigst av disse, den mister under to sekunder per døgn.
Hæ? På siden står det jo med tykk grønn skrift:
In Stock
Free Shipping Worldwide
Har kjøpt 3 klokker derfra nylig. Speedy service og alt som forventet.
Er det noe annet forskjell i utseende på disse to bortsett fra "21 Jewels" skriften på skiva?
Tommel opp for Creation! "Gratis" frakt fra DHL, men de skal ha 150,- i servicegebyr for fortollingen.
Da var den bestilt fra Creation, og er egentlig mitt første klokkekjøp! Takker for hjelp alle sammen!
Er i shoppehumør i dag, og nå som vi først er i gang har jeg enda ett spørsmål:
Hvor kan jeg trygt gå til anskaffelse av en Oyster-lenke til klokken?
Den standard gummilenken faller ikke i smak hos meg, så hadde vært fint å få på plass en "ordentlig" lenke så fort som mulig!
Seiko Super Oyster 22mm Bracelet Strap Band SKX007 7S26 | eBay
Super oyster lenke fra WJean må være midt i blinken for deg da! Har hatt en selv, og den er milevis bedre en hva som kommer med klokka!