Seiko SNKK45

4B5DD62A-EB33-4E6D-9721-8631680D394E.jpeg
Endelig fikk jeg tak i :)
 
Kjøpte både en SNKK45 og SNKK55 litt på impuls her i vinterferien. Mottatt begge nå, og absolutt morsomme klokker. Behagelig størrelse og behagelig lenke. Og et kult design emm.

Inspirert av Nautilus, ja. Men mener likevel at designet står relativt godt på egne ben.

Innsyn til urverk er det også! Selv om det er heller uspennende å se bak der. Det kunne kanskje ha blitt litt mer spennende ved å legge gullplett på rotoren. Kanskje noe en kan gjøre selv.

Og så må det vel legges til at klokkene føles litt billig på/i hånden. Men å forvente noe annet av en klokke som ble solgt ny for under kr 1 000, er vel kanskje litt (ev mye) i overkant ;)

Jeg beholder den blå ihvertfall. Hvorfor ikke.

20180323_123028.jpg


20180323_122447-01.jpeg
 
Redigert:
Legger en lite brukt snkk45 ut for slag i løp av dagen. Hva er fair price for disse nå?

Hva som er fair price er vanskelig å si, men det skal vel godt gjøres å finne en blå for under 2k nå om dagen.

Uansett. Jeg kan se at du har strap til din -mulig å spørre hvor du har fått fatt på det :) ?
 
Legger en lite brukt snkk45 ut for slag i løp av dagen. Hva er fair price for disse nå?

Tja.
Med tanke på at disse normalt går for under $100 er vel ikke 3k å regne for "fair":rolleyes:
#småinvistor

Men, hvem vet? Det er alltid en idiot der ute...
 
  • Liker
Reaksjoner: kvamsky
Hva som er fair price er vanskelig å si, men det skal vel godt gjøres å finne en blå for under 2k nå om dagen.

Uansett. Jeg kan se at du har strap til din -mulig å spørre hvor du har fått fatt på det :) ?

Dette var klipp og lim på en helt vanlig lærrem.
 
Tja.
Med tanke på at disse normalt går for under $100 er vel ikke 3k å regne for "fair":rolleyes:
#småinvistor

Men, hvem vet? Det er alltid en idiot der ute...
Hvor går det for 100$ om dagen?
Markedet bestemmer vel pris, så da får jeg vente på bud i så fall.