N
Er denne blitt så populær at det er helt tørke for denne på markedet? Kunne tenkt meg en, men stort sett alle forhandlere jeg frekventerer er utsolgt.
Jeg har skrevet en review av denne i dag, den ligger på bloggen min, og kommer forhåpentligvis som artikkel på Tidssonen senere.
Bra review. Forøvrig så resulterte mitt tidligere besøk på bloggen di i et klokke kjøp. En Hager Commando. Farlig disse sidene.....
Kult! Håper virkelig du deler litt bilder og erfaringer når den kommer - ser veldig spennende ut! Fått noen leveringsdato ennå?
Her kommer et dumt spørsmål:
Ser det er 20-30 USD i forskjell mellom en K1 og J1. Er de som er laget i Japan veldig mye bedre?
(Jeg er klar over at man kan dra denne til flere ting, swiss made vs. ..)
Apropos SNZH55 - kjøpte min i vinter og den er blitt min favoritt-beater. MEN - den er blitt litt lunefull. Den stopper av og til mens den er på armen og hver gang jeg har tatt den av for natten i det siste har den stoppet. Noen flere som har opplevd det samme?
Det sammen skjedde med Secondmans Seiko 5 Military. Vi dro til urmakeren og han fikset det med noen få dråper olje. Den hadde rett og slett tørket helt inn. Det var ikke behov for service eller rens og hele affæren kom på 300 blanke kroner.