Seiko som pluttselig har gått bananas

Medlem
28. jan. 2012
Sted
Nordfjordeid
Har ei Seiko SKX007, kjøpt fra creationwatches for ca eit halvt år sida.

Merka meg i ettermiddag at ho dreiv å trøbla med å halde tida, og eg måtte stille ho eit par gongar.
Trudde først at det kunne ha noko med at ho hadde leie i ro litt for lenge - tok ho av meg i går ettermiddag, og ho låg til eg stod opp i dagtidlig - uten om dette så har ho vore på handa stortsett sida eg kjøpte ho, og aldri gått noko plagsomt feil.

16:30 i dag så stilte eg ho inn etter mobilen, klokka er no 18:37 og Seikoen viser 19:22..

Så, kva har skjedd - evt kva må/kan eg gjere for å fikse dette?

Når den går såpass fort skulle det ikke forundre meg om det er magnetiserning av balansen som er årsaken. Ta den med til en urmaker, er det bare magnetisme så fikses det på sekunder.

Lykke til! :D

Når den går såpass fort skulle det ikke forundre meg om det er magnetiserning av balansen som er årsaken. Ta den med til en urmaker, er det bare magnetisme så fikses det på sekunder.

Lykke til! :D

Takk for hjelpa! :)

Vart litt roligare no, så satsar på det ikkje er "verre" enn det.
Var ikkje tenkt å investere i ny klokke heilt enno, akkurat kjøpt meg speilrefleks og objektiv.. :)

Prøv å dunk den med baksiden ned i en hard flate, et middels hardt og bestemt dunk. En kamerat hadde samme problem med sin Seiko, den gikk plutselig altfor fort. Da fungerte det å dunke den i bordet, tror det er et velkjent Seiko problem.

Prøv å dunk den med baksiden ned i en hard flate, et middels hardt og bestemt dunk. En kamerat hadde samme problem med sin Seiko, den gikk plutselig altfor fort. Da fungerte det å dunke den i bordet, tror det er et velkjent Seiko problem.

Høyres ikkje heilt trygt ut, men om det ikkje er for hardt så skal det vel gå bra.
Sitt i forelesing akkurat no, men skal gje dei eit forsøk når eg kjem heim. Takk for tipset :)

Høyres ikkje heilt trygt ut, men om det ikkje er for hardt så skal det vel gå bra.
Sitt i forelesing akkurat no, men skal gje dei eit forsøk når eg kjem heim. Takk for tipset :)

Kan eventuelt legge et kjøkkenhåndkle i mellom, slipper du hardt mot hardt. Klokken er nok laget til å tåle et dunk i bordet, så det burde gå bra :)

Kan eventuelt legge et kjøkkenhåndkle i mellom, slipper du hardt mot hardt. Klokken er nok laget til å tåle et dunk i bordet, så det burde gå bra :)

Ein skulle tru det ja, kjem med oppdatering i kveld om det har betra seg.
Viss ikkje går turen til urmaker'n.. :)

Hei.

Dette er et kjent problem. Det som skjer er at balansjefjæra henger seg opp slik at en svingning tar mye kortere tid enn det som tannhjulene er lagd for. Ved å dunke klokken i bordet slipper fjæra igjen og klokken vil gå normalt igjen.
Om du ikke vil dunke klokken i bordet kan du ta av baklokket og pirke borti balansjefjæra.

Lykke til.

Heisann folkens!

har no hatt ein kontroll test på 4 timar, og klokka går som ei klokke - i mangel på betre sitat ;)

forsiktig dunking fungerte prima!

takk for hjelpa :)