Merke, modell og år:
Seiko SRPB09K1 "Blue Lagoon" Samurai, 2017.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Prosjektet "kun en av hvert merke" har sin pris, derfor må denne eller Orange Monster som jeg også har til salgs ut. Når en ryker så trekker jeg den andre.
Kjøpt ny av meg fra Jurawatches da den ble lansert, og ser fortsatt pen ut. Et lite merke på innsiden av bezel klokken 1157 som bør påpekes. Går som den skal og ser bra ut.
Helt fantastisk blå skive, som endrer seg i forskjellig lys.
Leveres på originallenke og i tillegg:
- Lys lærreim fra Heroic 18
- Blå kamo gummireim fra Geckota
- Svart gummireim med deployant
Dokumentasjon og historikk:
Kommer med alle papirer, inkludert momskvittering.
Øvrig informasjon:
Disse er utsolgt over hele verden, og prisene på Chrono24 og Watchrecon ligger fra 5.500 og oppover, pluss moms, selvfølgelig.
Sted:
Asker/Oslo
Pris eller bytteverdi:
Ser helst salg, men bytter gjerne mot Nomos Club 36 eller Campus 38 med penger din vei eller Hamilton Khaki Mechanical med litt penger min vei. Setter pris og bytteverdi til 5.500,-. Møtes helst F2F, men sender på kjøpers regning.
Seiko SRPB09K1 "Blue Lagoon" Samurai, 2017.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Prosjektet "kun en av hvert merke" har sin pris, derfor må denne eller Orange Monster som jeg også har til salgs ut. Når en ryker så trekker jeg den andre.
Kjøpt ny av meg fra Jurawatches da den ble lansert, og ser fortsatt pen ut. Et lite merke på innsiden av bezel klokken 1157 som bør påpekes. Går som den skal og ser bra ut.
Helt fantastisk blå skive, som endrer seg i forskjellig lys.
Leveres på originallenke og i tillegg:
- Lys lærreim fra Heroic 18
- Blå kamo gummireim fra Geckota
- Svart gummireim med deployant
Dokumentasjon og historikk:
Kommer med alle papirer, inkludert momskvittering.
Øvrig informasjon:
Disse er utsolgt over hele verden, og prisene på Chrono24 og Watchrecon ligger fra 5.500 og oppover, pluss moms, selvfølgelig.
Sted:
Asker/Oslo
Pris eller bytteverdi:
Ser helst salg, men bytter gjerne mot Nomos Club 36 eller Campus 38 med penger din vei eller Hamilton Khaki Mechanical med litt penger min vei. Setter pris og bytteverdi til 5.500,-. Møtes helst F2F, men sender på kjøpers regning.

Redigert: