Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

Jeg bestilte fra klockia.se - som absolutt er å anbefale.

Hvis du ikke finner en spesifikk klokke i sortimentet på nettbutikken så sender du dem bare en e-post - de fikser biffen! :D
Ga de deg bra med rabatt for å bestille såpass tidlig? SPB051 ligger til 13K i nettbutikken dems ser jeg.. Grey-market er ryktet til ganske nøyaktig halvparten.

Ga de deg bra med rabatt for å bestille såpass tidlig? SPB051 ligger til 13K i nettbutikken dems ser jeg.. Grey-market er ryktet til ganske nøyaktig halvparten.
Selv anser jeg 13k som en akseptabel pris, og jeg ser heller ikke noen argumenter for at de skal gi rabatt. Grey-market er jeg ikke noen tilhenger av - og holder meg derfor langt unna ;)

• Liker
Reaksjoner: Habs
Selv anser jeg 13k som en akseptabel pris, og jeg ser heller ikke noen argumenter for at de skal gi rabatt. Grey-market er jeg ikke noen tilhenger av - og holder meg derfor langt unna ;)
Ærlig sak at du vil handle fra AD:)
At du ikke har argumenter for rabatt vil jeg påstå er feil, vilje og tid er så klart en annen sak. Jeg er kanskje i overkant kommersiell i mitt tankesett men ville minimum forhørt meg med Chino (Japansk AD) om hva de kan tilby mot forskuddbetaling nå.

6C4F9992-2ED0-4FC9-8952-C81124BE5B7A-879-0000019225C640B3.jpeg
Bilde av en annen LE dykker det går rykter om, SKXA65

SKXA65K er vel bekrefta no? Må seie at eh synst den cyclopsen var meget lite kledelig. Kanskje det er eit dårleg bilete, men klokka såg i det heile tatt billeg og kjip ut.

Er vel ikke noen her som tilfeldigvis har en original rubber strap til de nye turtle-modellene (srp77x) liggende? Send gjerne PM om du vil selge :)

IMG_8701.JPG
Har blitt helt hekta på den her. Bruker den hver dag, til alt som er. Har liksom vært redd for den det første året jeg hadde den. Er så mye skriverier om at krystallen kan bli ripet og at bezelinserten ikke er safir. Jeg kan bare si det rett ut. Denne tåler juling. Har dunket den borti både her og der, og det som er av riper i inserten er veldig små og umulig å se for det blotte øyet. Jeg vet ikke hva Seiko har brukt som coating, men den tåler mye. Krystallen ligger nedsunket og er godt beskyttet. Smart løsning.
Beste måten å bli glad i en klokke, er å bruke den

Redigert:
Er i tanken på en MM300.
Spørsmålet er hvor kjøper jeg en billigst mulig enten ny eller brukt. :)