Jeg beklager, men det du ønsker finnes ikke over disk. Jeg har etterlyst en oppgradert utgave av endlinks til Strapcode sin oyster. De har gjort en god jobb med de nye Endlinksene til SKX. Fikk svar at de hadde ingen planer for mm300.
Vurderer å skrive en Mail til Uncle Seiko og spør ham om han ikke kan utvikle en pen president eller oyster lenke til mm300. Det hadde nok blitt bra
Eneste løsning er nok å selge klokken @Ringeklokke, helst til meg og til en riktig hyggelig pris
Det kommer en grønn MM. Et long shot men kanskje de har gjort litt finjusteringer på denne?
Vis vedlegg 82425
Originalremmen som følger med SBDC053. Ellers er du nok inne på det med de du har funnet.Har dere noen forslag på noen gode og myke gummiremmer til en SBDC051 utenom det jeg har funnet foreløpig?
- Uncleseiko
- Watchgecko
- isofrane
- Seiko MM300 reim fra Seiyajapan
Har dere noen forslag på noen gode og myke gummiremmer til en SBDC051 utenom det jeg har funnet foreløpig?
- Uncleseiko
- Watchgecko
- isofrane
- Seiko MM300 reim fra Seiyajapan
Det er kjedelig (og litt rart) at noe så enkelt som en lenke skal være så vanskelig å få til skikkelig. Jeg fant et bilde av en lenke fra yobokies som hadde relativt fine end links. -Dessverre finner jeg ikke igjen den noe sted.
Jeg er ganske sikker på at yobokies kun leverer hollow endlinks til mm300
Jeg vurderer å anskaffe meg en skx009 men da må jeg ha den på lenke. Jeg har en oysterlenke fra strapcode på 007 men har lyst på en jubileelenke på 009. Noen tips om hvor man skal handle for å få tak i den som sitter best på klokka?
På forhånd takk for tips
Takk for tips. Har du noen formening om lenken fra Strapcode er mye bedre enn den originale? Min 007 kom på gummi og den var helt forferdelig.Har veldig god erfaring med Longislandwatch! Autorisert forhandler med god kundeservice. Har handlet fra dem ved flere anledninger i snart 10 år nå.
SKX009: https://www.longislandwatch.com/Seiko_SKX009K2_Watch_p/skx009k2.htm
De selger også passende jubileelenke fra Strapcode: https://www.longislandwatch.com/Strapcode_SS221803B020_Watch_Bracelet_p/ss221803b020.htm
Takk for tips. Har du noen formening om lenken fra Strapcode er mye bedre enn den originale? Min 007 kom på gummi og den var helt forferdelig.