- Medlem
- 19. okt. 2011
Gratulerer, ser veldig bra ut! Hvordan er kvalitetsfølelsen? Og stemmer det at avstanden mellom hornene er 21mm?
Gratulerer, ser veldig bra ut! Hvordan er kvalitetsfølelsen? Og stemmer det at avstanden mellom hornene er 21mm?
Hvorfor ikke?
Bare nysjerrig på hvorfor du vil betale 4000 når du kan kjøpe til 1500 (+ moms) fra utlandet
I motsetning til mange andre i denne klokkeverdenen så er jeg ikke ute etter å flippe klokker med fortjeneste. Jeg er ute etter en klokke jeg kan kose meg med, og aldri selge, om jeg da betaler 2000 eller 4000 betyr ikke så veldig mye, samt at jeg får garanti.
Gjennom familiemedlemmer som driver butikk i Norge, så har jeg også opplevd på nært hold hvordan utenlandsk netthandel ødelegger for det norske næringslivet, noe som irriterer meg ganske mye. Alle er hele tiden ute etter å spare penger (og når det gjelder klokker; profitt), at folk glemmer at noen skal drifte butikkene som fikser klokken din, fikser sykkelen eller duppedingnsene dine,
Har de gamle 37mm sarb modellene fått erstattere? Finner bare 40mm+ modeller.
Veldig informativ video. Bare synd han har gått i fella å vise frem en rekke klokker som består utelukkende av dårlige aftermarked dials
Sikkert eit bra verktøy, men syns ikkje umiddelbart noko særleg om dette. Kanskje mest fordi det er enormt frustrerande at det står "feildmaster" i reklama...DigiTuna
Kanskje mest fordi det er enormt frustrerande at det står "feildmaster" i reklama...
Oooooh. Denne er tett på perfekt! Mister litt av formspråket med lume på viserne, men samtidig mer praktisk.To kommende Grand Seiko quartzmodeller som jeg synes ser veldig lovende ut! Digger formen på kassen, og stilig med gul sekundviser på den til venstre.
Stilig (og helt nødvendig) detalj at de inkorporerer grafisk minuttmarkør i skjermen som muliggjør tidtagning med dykkerbezelen. Et artig samspill mellom mekanikk og digital teknologi.DigiTuna
Oooooh. Denne er tett på perfekt! Mister litt av formspråket med lume på viserne, men samtidig mer praktisk.
DigiTuna