Enda en Zimbe LE. Beste så langt?
Kul! Har du noe mer info?
Enda en Zimbe LE. Beste så langt?
Kul! Har du noe mer info?
Ikke mye dessverre. Etter hva jeg leser vil den koste 5900kr, og slippes for salg i det thailandske markedet neste uke. Jeg har ingen erfaring med hvordan man kan kjøpe disse Zimbe-modellene, men jeg vil tippe at den dukker opp på ebay og enkelte nettbutikker, om man bare leter litt.
Forresten, det kommer også nye Save the Ocean-modeller! Alle med sort PVD-behandling.
Original 22mm gummireim til SKX kan du antageligvis få gratis av meg, om eg har den liggande enda.Hva koster det for en seiko silikonrem? Tenker på de som er beregnet til skx/tunamodellene.
Original 22mm gummireim til SKX kan du antageligvis få gratis av meg, om eg har den liggande enda.
Kjem heim til Norge på tirsdag. Skal sjekke då.Takk for en kjempetrivelig gest!
Om du finner den en dag kan du gjerne si ifra
Hva er dine erfaringer med Seiko sine gummi/silikonstraps?
... Hva er dine erfaringer med Seiko sine gummi/silikonstraps?
Takk for en kjempetrivelig gest!
Gummireimen er stiv. Den er også robust, og når det er blitt formet syntes jeg den er god å ha på .
Hvorda den kal formes finner du her: https://www.tidssonen.no/forum/threads/alt-om-gummireimer.46350/
Fant den. Send meg PM om du vil ha den.Takk for en kjempetrivelig gest!
Noen her som har testet ut Uncleseikos reinkarnasjon av GL831?
https://www.uncleseiko.com/store/p148/gl831.html
Det er førstegenerasjon, SKX781. Morsom klokke!Er den til høyre første elle andre generasjon monster?Vis vedlegg 125751
Disse kanskje? SBGW251, 2 og 3Jeg sliter med å finne en grand seikomodell jeg så ett eller annet sted på nettet. Den kom i gull, plat og stål. En slags remake av den første grand seiko eller noe slikt. Gullforgylt løve på baksiden
Ringer det noen bjeller?