Vis vedlegg 211484
Da jeg var innom for å hente et ur hos Gjertsen idag, fisket han frem denne fra utstillingen. Og det er ei litta go’bit man ikke ser hver dag! Friske 80k for den, men forsvarer den det? Ja, det synes jeg. Hi-beat, monocoque kasse, nydelig finish og en bezel så smud som bare Seiko/GS kan.
Fikk samtidig testet SPB147, og jeg må ærlig innrømme at lenken var av en dårligere kvalitet enn på forgjengeren, SBDC051. Dette er trist, da det var en av dens virkelige styrker. Vet ærlig talt ikke om jeg gidder å hente ut den 149en, med den lenken.
Takk for tipsGrattis! Hvis du vil ha lenka kan du kjøpe den her:
Original S EIKO PROSPEX SBDC063 SBDC061 SPB077-SPB079 Bracelet Part No.M01X431 695878905566 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Original S EIKO PROSPEX SBDC063 SBDC061 SPB077-SPB079 Bracelet Part No.M01X431 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Tar 3-4 uker, men pålitelig selger, henta ut en seiko mm300 clasp med dive extension senest idag
Hva er greia med denne?
Bortsett fra svart datohjul (som forøvrig bryter symmetrien 3-9)
Kan forhåndsbestilles hos Christensen. Litt for stiv pris, synes jeg, men... https://urmakerchristensen.no/produkt/seiko-prospex-spb183j1
-Mye av prisen skyldes nok at det sitter et 8L35-verk i den - nesten samme verk som 9S55 som driver 4Hz-Grand Seikoene.
Angivelig monteres disse for hånd av de samme urmakerne som monterer GS-verkene.
Det samme verket sitter i sla017. Hva er det som gjør denne med svart datohjul så spesiell?