Dette visste ikke jeg om, finnes det bilder?
Veldig fin butikk, og hyggelig betjening. Jeg trives bedre hos Christensen enn hos BjerkeKanskje late to the party her, men var innom et lite ærend hos Urmaker Christensen i stortingsgata idag. Må si den nye butikken er flott! God plass til å tusle rundt og se på klokker (da spes Seiko/GS for min del) i ulike deler av butikken kontra "hullet i veggen" de hadde 30m unna før.
Samme her.Veldig fin butikk, og hyggelig betjening. Jeg trives bedre hos Christensen enn hos Bjerke
Delugs sine reimer er fine men koster jo en del. Testa en fra Barton men den gikk rett i søpla. Så noe imellom er ideelt. Jeg tar også mot ideer.Noen som har tips til 19mm remmer som kan passe en GS? Jeg tenker min SBGA285 kan passe en litt penere klassisk rem.
Noen som har tips til 19mm remmer som kan passe en GS? Jeg tenker min SBGA285 kan passe en litt penere klassisk rem.
Prosjekt «fjerne lenke» på SKX-en er litt vanskeligere enn hva jeg regnet med, gitt.
Det er selve lenka. Den har noen «skuldre» som de kaller det som sørger for å hindre meg i å dytte noe inn.Er det uvanlige baretter på SKX?