Enig. Men den X’en. Som en flott dame med en vorte i fjeset
Nei. Tenkte ikke Cindy Crawford. Mer motsatt ende av vorte i fjes skalaen!
Eneste jeg vet er at det er 0.4mm tynnere eller noe sånt...Ser at nye King Seiko kommer med 6R55. Er det noen her som har plukket opp noe mer info om verket? Ser at det skal ha 72t gangreserve, ellers virker spesifikasjonene ganske like 6R35. Synes 6R35 har litt å gå på når det kommer til stabilitet/nøyaktighet, så jeg hadde likt å se Seiko jobbe litt med det.
Bare for å skape litt debatt så har jeg aldri helt skjønt hvorfor noen misliker X-en. Syns den er ganske fiffig konstruert av en P for Professional, og S for Specifications, forkortet ProSpex. Heldigvis står det ikke "ProSpex" eller "Professional Specifications" på skiva.
Med logoen på skiven vet man at klokken innehar visse spesifikasjoner, som ISO-sertifisering for dykkere, vanntetthet osv.
Til sist gir det en ganske fin symmetri med de 3 linjene.
Å antyde på skiven hvor mange juveler verket består av derimot...
Eneste jeg vet er at det er 0.4mm tynnere eller noe sånt...
Spektakulært. Et annet spørsmål er om det kommer til å stå "AUTOMATIC 3 DAYS" på skiven på alle nye Seikoer med 6R55 fremover.
Mistenker at det er planen, så øker man på til man tar igjen PaneraiSpektakulært. Et annet spørsmål er om det kommer til å stå "AUTOMATIC 3 DAYS" på skiven på alle nye Seikoer med 6R55 fremover.
Vis vedlegg 321426
https://monochrome-watches.com/intr...-collection-spb369-spb371-spb373-specs-price/
EDIT: Du mente kanskje alle andre enn disse?
Automagisk og glass i baklokket for en tusenlapp? Imponerende!Etter å ha hørt på Klokkelandslaget om rimelige klokker så fikk jeg plutselig lyst på mer tid med mitt første kjøp. Helt sprøtt at man kunne plukke opp disse for 79$, ikke mye der ute som kan konkurrerer i begynnerklassen!Vis vedlegg 321581Vis vedlegg 321582