Må si jeg likte den med sort skive best. Har du ref.nummer?
Må si jeg likte den med sort skive best. Har du ref.nummer?
SSK023 og SSK025.Må si jeg likte den med sort skive best. Har du ref.nummer?
Tror jeg hadde gått for enten denne med curved ends eller disse, som jeg synes er nokså sommerkule.Er på utkikk etter en rød gummirem til en SKX007. Noen som har noen anbefalinger? Tenkte jeg skulle gi den litt mer armtid men den lenken jeg har på nå er så stusselig. En fargerik gummirem av ok kvalitet hadde vært gøy
Takk på forhånd for eventuelle innspill!
Tusen takk for tipsTror jeg hadde gått for enten denne med curved ends eller disse, som jeg synes er nokså sommerkule.
Er på utkikk etter en rød gummirem til en SKX007. Noen som har noen anbefalinger? Tenkte jeg skulle gi den litt mer armtid men den lenken jeg har på nå er så stusselig. En fargerik gummirem av ok kvalitet hadde vært gøy
Takk på forhånd for eventuelle innspill!
Heihei!
Har en Seiko SLA023 som sakker en del daglig, ca -17sek. Hvem er gode på 8L35 urverk i Oslo og kan hjelpe meg med en titt/regulering? Noen tips?
Vis vedlegg 357037
Heihei!
Har en Seiko SLA023 som sakker en del daglig, ca -17sek. Hvem er gode på 8L35 urverk i Oslo og kan hjelpe meg med en titt/regulering? Noen tips?
Vis vedlegg 357037
Viser seg at min bare måtte ut av dvale. Er en stund siden den ble brukt åpenbart. Nå etter noen flere dager med bruk så går den innafor kravene.Heihei!