Selger av JLC på Finn

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Er det noen som har kommunisert med selgeren av denne JLCen på Finn? Kjenner ham fra før av?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28235152

Jeg forsøkte å kontakte ham på mail, sendte en standard mail med forespørsel om historikk, tilstand, referanser etc. Fikk et kort og rart svar tilbake. Synes uret er interessant, men lurer veldig på om selgeren er ok. Noen som vet mer?

Jeg tenker som så at om selger er ok og klokken er fin så hadde den vært solgt for lengst. Dødslekker klokke til en finfin pris.

Jeg mener jeg har vært i kontakt med selger om denne klokken tidligere i vinter. Den har vært lagt ut tidligere. Fikk også litt pussig følelse uten at jeg klarte sette fingeren på hva.

For øvrig har jeg etter å ha prøvd modellen på hånden (i stål) slått den fra meg. 41,5mm ser ikke helt bra ut. Den nye MCserien i 40mm ser usedvanlig mye bedre ut. Proposjonene på den gamle blir litt duplo i mine øyne.

Takk for alle svar her og på PM. Er nå i (bedre) kontakt med selger og skal ta en kikk på klokken. Mistenker at jeg som xe3l kanskje synes proporsjonene blir litt feil. 38-40 er min favorittstørrelse, spesielt på litt mer dressy ur.

Hei Anders!
Nysgjerrig på om du har fått sett på denne?
Vurderte denne selv, men nok en gang feiget jeg ut når det kom til gull :eek:

Ble solgt før jeg fikk sjanse til å se den. Like greit :D Håper den endte opp hos noen her inne :D