Seneste impulskjøp på ebay. Marathon GSAR

Jeg bestilte meg en slik fra CountyComm i dag. Han sa ikke noe om noen eksportbegrensninger, bare om mulige mva-tillegg i norsk toll.

Så, da satser vi på at det ikke er noe problem :)

Fikk du bestilt direkte hjem derfra, eller måtte du ta turen om "myus/jetcarrier" eller lignende tjenester?
 
Fikk du bestilt direkte hjem derfra, eller måtte du ta turen om "myus/jetcarrier" eller lignende tjenester?

Det var ikke noe problem å bestille direkte fra dem. Det eneste er at man må sende dem en e-post (man kan ikke bestille direkte via Paypal). Så sender de en Paypal-invoice som man betaler på vanlig måte.

Jim svarte til og med på mine e-poster kl. 06.15 (California-tid, 15.15 i Norge) og nå i kveld fikk jeg e-post om at klokken er på vei med FedEx :)
 
Grattis med ny Marathon! Har sett en del på disse, liker det jeg ser. Og Jayeff, du har en heftig impulskontroll! :D
 
Jeg har selv en Marathon Navigator. Med en kasse av plast og billigst mulige "perlon"-rem så er det klart at man ikke sitter igjen med det store kvalitetsinntrykket, det går ganske klart frem at Navigator-modellen nærsagt er en "bruk og kast"-klokke. Allikevel er jeg faktisk svært fornøyd med den, både i forhold til håndledds-tilstedeværelse og kvalitet i forhold til pris.

Samtidig er det veldig praktisk med tritium-belysning. :cool:

Gratulerer med nye klokker, karer :D
 
Har hatt en SAR i en mnd eller to. Kan i alle fall si at stålet er beinhardt. Har brukt den slik at den har blitt utsatt for mye juling. Kan ikke se antydning til riper.