Jeg synes forsåvidt Bjerke har rett til å forsøke å rette opp en feil uten å nødvendigvis bytte ut deler, men da ville jeg forventet et helt plettfritt arbeide og ingen synlige tegn på at klokken/viserne har vært pusset på. At de først leverer ut klokken med store skader, for deretter å "fikse" klokken med "dremmel og sandpapir" er fullstendig uhørt. Og ikke en eneste beklagelse en gang. Sjokkerende adferd fra klokkebutikken som liker å kalle seg den ledende forhandler i Norge og reklamerer høylytt med god kundeopplevelse og service.
Jeg synes denne og flere andre opplevelser fra urmaker Bjerke hadde kvalifisert til å la dem bli hengt ut i TV2 Hjelper deg. I det minste true med det. Vi burde ikke tolerere slik oppførsel fra en kundeorientert forhandler.
De kunne vært interessant å sende over alle negative opplevelser fra butikken til sjefen selv og høre hva han hadde å si.
Jeg synes denne og flere andre opplevelser fra urmaker Bjerke hadde kvalifisert til å la dem bli hengt ut i TV2 Hjelper deg. I det minste true med det. Vi burde ikke tolerere slik oppførsel fra en kundeorientert forhandler.
De kunne vært interessant å sende over alle negative opplevelser fra butikken til sjefen selv og høre hva han hadde å si.