Service bergen

Medlem
14. juli 2017
Sted
bergen
Skulle hatt en service på klokken. Noen som har en anbefaling hvor jeg bør få dette utført? Holder til i bergen

Hva slags klokke? Urm. Gjertsen u Galleriet burde kunne fikse det meste. Ellers anbefaler jeg Bjerke om det er et merke de forhandler.
Lykje til!

Hva slags klokke? Urm. Gjertsen u Galleriet burde kunne fikse det meste. Ellers anbefaler jeg Bjerke om det er et merke de forhandler.
Lykje til!
Gjertsen eller Tusen Tikk er vel de eneste som skrur i Bergen om dagen? Korriger meg gjerne om jeg tar feil @Nillo87, men mener Bjerke ikke har egen urmaker lengre, og ting sendes til Oslo?

Gjertsen på Galleriet har prøvd seg på noen av mine enklere verk, men uten hell. Ur det tok Lervik UR, SS ur osv kort tid og fikse.
Jeg har brukt Gjertsen en del på skifte av pakninger, trykktest osv og er fornøyd med den type bistand.

Du har en urmaker på Lagunen og Tusen Tikk som har en del kunder, men jeg har ingen erfaring med de. Den på Lagunen er en del av Protid-kjeden.

Bjerke i Bergen har ikke urmaker.

Gjertsen på Galleriet har prøvd seg på noen av mine enklere verk, men uten hell. Ur det tok Lervik UR, SS ur osv kort tid og fikse.
Jeg har brukt Gjertsen en del på skifte av pakninger, trykktest osv og er fornøyd med den type bistand.

Du har en urmaker på Lagunen og Tusen Tikk som har en del kunder, men jeg har ingen erfaring med de. Den på Lagunen er en del av Protid-kjeden.

Bjerke i Bergen har ikke urmaker.

Sorry, er ikke oppdatert....har dessverre vært for lenge i landflyktighet. :rolleyes:

klokken er en U-boat classico 50 bronzo 8064 er ingen i beregn som fører dette merket men får stikke innom tusen tikk å spørre. vist ikke må den nok sendes over fjellet :(