Service på Omega Speedmaster Co-axial

Selger sa, at dette var et utstillingsur, fra en urmaker i Danmark. Mente uret var en 2000 modell, men det er uret på bildene. Han har sendt flere bilder, og har ektehetsbevis fra urmaker.
Ifølge selger går ikke uret, men dette lar seg fikse ved en service.

Er det en 09 modell syntes jeg det er "merkelig" at det må på service. Men er det ekte, er vel kanskje ikke 10' pluss +-5000 for service en dårlig deal?

Jeg tipper klokken står som resultat av et støt, kanskje etter et fall i gulvet. Den er omtalt som utstillingsmodell, det stemmer, og det samme bildet, og andre bilder av klokken, så jeg på et annet nettsted nå nylig, så du gruble litt på hva du mener om selger, det er en luring i spill ett eller annet sted i hvert fall.

Jeg tipper klokken står som resultat av et støt, kanskje etter et fall i gulvet. Den er omtalt som utstillingsmodell, det stemmer, og det samme bildet, og andre bilder av klokken, så jeg på et annet nettsted nå nylig, så du gruble litt på hva du mener om selger, det er en luring i spill ett eller annet sted i hvert fall.

Jeg kjenner en person som jobber ved et auksjonshus, det er vedkommende som har tilbud meg uret, utenom auksjonen.

Men jeg har slått dette HELT fra meg. Jeg har ikke 10.000 å bruke på et ur hvor jeg risikerer å kjøpe et ur som er defekt og som evt. blir MEGET kostbart å reparere.

Ok, det gir mening. Og sikkert lurt å avstå, det sier litt at de som har hatt utstillingsmodellen ikke si noe om forventet reparasjonskostnad.