Service på Rolex

Medlem
16. mai 2010
Min Sub må inn til service. Den er 6 år og går nå ca 16 til 20 sekund for fort i døgnet. Jeg bor i Nordland slik at det ikke bare å tusle ned til nærmeste AD. Skal til Trondheim i helga og lurer på om noen har erfaring med Hakon Lia. Eller burde jeg sende den til Bjerke eventuelt andre? Erfaringer mottas med takk.

Jeg har gode erfaringer med Lian. Meget god service. Hentet faktisk ut en klokke der denne uken som hadde fått seg en runde mer pussekluten. Resultatet var bra, klokken ser tilnærmet ny ut.

Lian i Trondheim kan absolutt anbefales, dyktige, og har greie priser på det meste av service og deler til Rolex.

I Oslo, benytt kun Bjerke i Prinsensgate, unngå avdelingen i Karl Johansgate.

Regards :)
AW

Lian i Trondheim kan absolutt anbefales, dyktige, og har greie priser på det meste av service og deler til Rolex.

AW

Utdyp gjerne, for jeg har knallerfaring med både Prinsensgate og Karl Johan. Riktignok har jeg ikke gjort de store operasjonene der, og vil derfor gjerne vite om eventuelle fallgruver.

AW

Jeg har aldri opplevd noe annet en topp service hos Bjerke, både i Karl Johans gate og i Prinsens gate og har ingen problemer med å anbefalle begge butikkene.

Det var fint å høre at dere har gode erfaringer med Haakon Lian. Ringte dem i dag og de fortalte at det ikke har ekstra ventetid på service. Så nå blir sub levert inn i helga. Godt å få det gjort.

Utdyp gjerne, for jeg har knallerfaring med både Prinsensgate og Karl Johan. Riktignok har jeg ikke gjort de store operasjonene der, og vil derfor gjerne vite om eventuelle fallgruver.

Jeg har i alle år benyttet avdelingen i Prinsensgt. Tidligere i sommer tenkte jeg at jeg skulle prøve avdelingen i Karl Johansgt. Leverte inn en Rolex der for service. Men makan til rot og dårlig behandling har jeg aldri tidligere opplevd noen steder. De hadde heller ikke orden i "sysakene" noe man må kunne forvente av en urmaker som selger og tar service på Patek Phillipe. Kundebehandlingen hos REMA 1000 er bedre! :(

Men avdelingen i Prinsens gate kan anbefales på det varmeste !!

Regards
AW

Er det noen som har utført service hos Rolex selv f.eks i London ? Lurer litt på om det svarer seg da man i tillegg til proff service får 2 års internasjonal garanti med skikkelig garantibevis.
Er i hvert fall interessant når man har klokker uten papirer.

Er det noen som har utført service hos Rolex selv f.eks i London ? Lurer litt på om det svarer seg da man i tillegg til proff service får 2 års internasjonal garanti med skikkelig garantibevis.
Er i hvert fall interessant når man har klokker uten papirer.

Frisker opp denne litt, noen som vet noe om service i London?