Service spørsmål

Medlem
8. april 2017
Innlegg
3
Sted
Bodø
Hei!

Har en 111i som begynner å nærme seg servicetid.
Så har jeg følgende spørsmål:

-Er det nødvendig å få service på denne på en autorisert forhandler? (I norge er det vel kun Bjerke som er dette?)

-Og hva er evt fordel/ulempe med å ikke ha den inne hos merkeforhandler?

-Hva vil en service ligge på i pris?



mvh
Terrer
 
Hei!

Har en 111i som begynner å nærme seg servicetid.
Så har jeg følgende spørsmål:

-Er det nødvendig å få service på denne på en autorisert forhandler? (I norge er det vel kun Bjerke som er dette?)

-Og hva er evt fordel/ulempe med å ikke ha den inne hos merkeforhandler?

-Hva vil en service ligge på i pris?



mvh
Terrer

Smak og behag....det finnes flere fingerferdige urmakere som kan ta en service på PAM'en din her hjemme på berget.
Går du til den eneste AD'en i Norge, sendes uret til Richemont / Nederland.
Da får du originale deler/pakninger m.m. Koster deg fort rundt kr 8-9K.
 
Bjerke tar alt av ETA base Panerai selv ;) En full overhaling av ETA ligger på ca 4.800 sist jeg sjekket.
Inhouse sendes ut av landet, da Bjerke ikke får deler til inhouse tilsendt, dette er vist et kjent problem blandt AD´er!
 
Fikk tilbud fra min lokale Protid på 3500,- så da har jeg noe å velge mellom.

Hvis jeg velger lokal urmaker hvordan vil dette evt ta seg ut ifbm ett fremtidig salg? Har dere noen tanker rundt dette?
 
Så lenge det er en urmaker som har gjort dette, så har det ingenting å si for meg. Et ETA verk bør alle urmakere kunne serve.