S
Slettet bruker 1645
Guest
Watch SnobRugby build or not, there is no excuse for wearing a watch larger than 39 mm, which is just about the golden diameter for watches.
Watch SnobRugby build or not, there is no excuse for wearing a watch larger than 39 mm, which is just about the golden diameter for watches.
Ja men da er jo planen klar da. Reduced så Aquanaut. herlig
En Rolex Submariner LV passer jo utmerket til en kjøkkensjef. Grønnfargen er perfekt til den hvite frakken
Ingrid Hoffmann med sin LV:
Litt over budsjett, men du kan like godt bli vandt med å bryte barrierer først som sist
Velkommen skal du være.
Hva med denne, på 40mm:
Lånt bilde.
Passer etter min mening godt for en kvinne.
....Så har dere noen inspill og råd til meg? Har dere noen plass for en jente som meg her på asylet?
Litt over budsjett, men du kan like godt bli vandt med å bryte barrierer først som sist
Nice Moore
A little bit to bling bling
Og det oppsummerer vel klokkefilosofien til mange her inne...
Klin til så det river i sjela og lommeboka.
Fine quality is long remembered after the pain of spending money is forgotten - Gucci
Off topic UJU det er tool på avataren din sant?
Of course!
Uten at mine innspill er innertier ift hva du ønsker råd på (for det fant jeg ikke), så slenger jeg innpå noen "ladies watches" jeg personlig liker å se på kvinner.
My 2 cents.
And 1000 dollars.....
Audemars Piguet (duger i alle varianter, men den nederst til venstre duger fint)
Zenith Defy er/var kul til jenter....
OMEGA har du på listen. Disse er fine å se på.....
Og ifall denne er vanskelig å identifisere, er det en Constellations...
Rolex slår aldri feil.
Og sist, men ikke minst, din egen Patek Philippe....
Så med det; - løp og kjøp!
Rambutan
Gå for speedy pro. Ikke reduced. Du kommer til å digge den. Sitter Monsteren bra på lanken din, vil jeg tro reduced ikke vil gi deg godfølelsen.
Off topic: Tool rules!
Jeg føler kanskje disse klokkene er mer smykker enn klokker, og fine for en dame som ikke er på WIS-nivå. For å få historien og de fineste verkene må en klokkeinteressert dame rett og slett gå for mindre versjoner av herreur. Nå som trendene har blitt større klokker kan jo virkelig damene kose seg på vintagemarkedet. En 36mm DateJust er jo for øyeblikket en lett klokke for en dame å "pulle off", noe som ville ha vært umulig for noen år tilbake. Konen min er absolutt mest interessert i herreur, og ville kjøpt en Speedy Reduced lenge før noe med bling bling.