Setter stor pris på innspill og litt veiledning

Rugby build or not, there is no excuse for wearing a watch larger than 39 mm, which is just about the golden diameter for watches.
Watch Snob
 
Flott med flere kvinner på sonen! (vis TS til venninnene dine så får vi kanskje flere ;) )
Det er nydelige klokker du har sett deg ut, tydelig at du har god smak. Jeg ville ikke lagt for stor vekt på at reduced ikke er så populær, Omega-klokker har Omega-kvalitet og designet er fantastisk. Hvordan størrelsen føles på hånden burde være mer styrende :) Lykke til!
 
En Rolex Submariner LV passer jo utmerket til en kjøkkensjef. Grønnfargen er perfekt til den hvite frakken :)

Ingrid Hoffmann med sin LV:

Igrid-Hoffmann.jpg


Ingrid-Hoffmann-Rolex-Submariner.jpg


Litt over budsjett, men du kan like godt bli vandt med å bryte barrierer først som sist ;)

Velkommen skal du være.
 
En ting er helt sikkert og det er at det er utrolig mye pent !

Jeg forstår poenget ditt Fossdal og er til dels enig i det du sier. Nå har jeg jo hatt og har en del klokker som blir liggende fordi det er andre som tar plassen og som ikke er like lett å få solgt. Så det jeg ønsker er å stake ut en liten samling som kan representere de forskjellige ønskene jeg har og som blir brukt.
Det er der Omega kommer på banen og som stikker av med seieren hver gang!
Så får alt annet spennende komme i andre rekke. ;)

Konklusjon : Det er Omega jeg skal ha takket være innspill fra dere! :D

Dilemma mitt er:
Skal jeg først gå for en reduced, eller spare litt mer og smelle til med en Omega PO chrono 37.5 mm. Er det en klokke som er verdt pengene?
Den er jo samme (så vidt jeg har fått med meg) som 2901. Det er liksom den jeg har hatt i hodet som oh' den absolutte!! :grin:
Men det er forskjell på 10k og nærmere 40k å da har budsjettet for 2012 røket allerede i første runde. :eek: med unntak av div remmer o.l da :p
 
En Rolex Submariner LV passer jo utmerket til en kjøkkensjef. Grønnfargen er perfekt til den hvite frakken :)

Ingrid Hoffmann med sin LV:

Igrid-Hoffmann.jpg


Ingrid-Hoffmann-Rolex-Submariner.jpg


Litt over budsjett, men du kan like godt bli vandt med å bryte barrierer først som sist ;)

Velkommen skal du være.

FANTASTISK! Hahahahaha:D
 
Hva med denne, på 40mm:

P1000398.jpg

Lånt bilde.

Passer etter min mening godt for en kvinne. ;)
 
Hva med denne, på 40mm:

P1000398.jpg

Lånt bilde.

Passer etter min mening godt for en kvinne. ;)

Pen den der!;)
Uten å måtte virke sær og vanskelig så synes jeg personlig at plasseringen på skiven ikke blir like ren og pen som reduced og PO Chrono:roll:
 
....Så har dere noen inspill og råd til meg? Har dere noen plass for en jente som meg her på asylet? :oops:

Of course!
Uten at mine innspill er innertier ift hva du ønsker råd på (for det fant jeg ikke), så slenger jeg innpå noen "ladies watches" jeg personlig liker å se på kvinner.

My 2 cents.
And 1000 dollars..... :cool:


Audemars Piguet (duger i alle varianter, men den nederst til venstre duger fint)
tumblr_lqn98xHQ0D1qgcwvdo1_1280-1.png


Zenith Defy er/var kul til jenter....
ZenithDefy.jpg


OMEGA har du på listen. Disse er fine å se på.....
NewOmegaAdCampaign02.jpg


omega_watch_anna.jpg


Og ifall denne er vanskelig å identifisere, er det en Constellations...
Constellations.jpg


Rolex slår aldri feil.
Elle-Macpherson-Rolex-Daytona.jpg


Og sist, men ikke minst, din egen Patek Philippe....
patek-philippe.jpg





Så med det; - løp og kjøp!:cool:
TurningintoaShopaholic.jpg
 
Litt over budsjett, men du kan like godt bli vandt med å bryte barrierer først som sist ;)

Og det oppsummerer vel klokkefilosofien til mange her inne...;)
Klin til så det river i sjela og lommeboka.:D

Fine quality is long remembered after the pain of spending money is forgotten - Gucci ;)
 
Og det oppsummerer vel klokkefilosofien til mange her inne...;)
Klin til så det river i sjela og lommeboka.:D

Fine quality is long remembered after the pain of spending money is forgotten - Gucci ;)

Hehehe, ja jeg har skjønt det der. ;)

Tror jeg begynner litt i Nasse nøff stil og så går det vel bare en vei derfra tenker jeg :D

Off topic UJU det er tool på avataren din sant? :cool:
 
Of course!
Uten at mine innspill er innertier ift hva du ønsker råd på (for det fant jeg ikke), så slenger jeg innpå noen "ladies watches" jeg personlig liker å se på kvinner.

My 2 cents.
And 1000 dollars..... :cool:


Audemars Piguet (duger i alle varianter, men den nederst til venstre duger fint)
tumblr_lqn98xHQ0D1qgcwvdo1_1280-1.png


Zenith Defy er/var kul til jenter....
ZenithDefy.jpg


OMEGA har du på listen. Disse er fine å se på.....
NewOmegaAdCampaign02.jpg


omega_watch_anna.jpg


Og ifall denne er vanskelig å identifisere, er det en Constellations...
Constellations.jpg


Rolex slår aldri feil.
Elle-Macpherson-Rolex-Daytona.jpg


Og sist, men ikke minst, din egen Patek Philippe....
patek-philippe.jpg





Så med det; - løp og kjøp!:cool:
TurningintoaShopaholic.jpg

Jeg føler kanskje disse klokkene er mer smykker enn klokker, og fine for en dame som ikke er på WIS-nivå. For å få historien og de fineste verkene må en klokkeinteressert dame rett og slett gå for mindre versjoner av herreur. Nå som trendene har blitt større klokker kan jo virkelig damene kose seg på vintagemarkedet. En 36mm DateJust er jo for øyeblikket en lett klokke for en dame å "pulle off", noe som ville ha vært umulig for noen år tilbake. Konen min er absolutt mest interessert i herreur, og ville kjøpt en Speedy Reduced lenge før noe med bling bling.
 
Rambutan

Gå for speedy pro. Ikke reduced. Du kommer til å digge den. Sitter Monsteren bra på lanken din, vil jeg tro reduced ikke vil gi deg godfølelsen.

Off topic: Tool rules!
 
Rambutan

Gå for speedy pro. Ikke reduced. Du kommer til å digge den. Sitter Monsteren bra på lanken din, vil jeg tro reduced ikke vil gi deg godfølelsen.

Off topic: Tool rules!


Monsteren sitter bra på av den grunn at den er så massiv, men det er akkurat på grensen så jeg vil tro at speedy pro blir litt mye for at det skal se bra ut. Monster er en helt annen klokke så den funker som en stor koloss. :)
 
Jeg føler kanskje disse klokkene er mer smykker enn klokker, og fine for en dame som ikke er på WIS-nivå. For å få historien og de fineste verkene må en klokkeinteressert dame rett og slett gå for mindre versjoner av herreur. Nå som trendene har blitt større klokker kan jo virkelig damene kose seg på vintagemarkedet. En 36mm DateJust er jo for øyeblikket en lett klokke for en dame å "pulle off", noe som ville ha vært umulig for noen år tilbake. Konen min er absolutt mest interessert i herreur, og ville kjøpt en Speedy Reduced lenge før noe med bling bling.


Huff.......
Dere er så mainstream.....:D