Sevenfriday

Medlem
1. juni 2014
Sted
Stavanger
Jeg lette litt rundt, men fant ingen tråd om dette merket!

Hatt litt sansen for disse klokkene en stund, og vurderer jo derfor om jeg skal avse en plass i boksen til nettopp en Sevenfriday klokke:)

Hva mener folket her inne om disse?

Redigert:
De var spennende for 2 år siden :)

Neida, om du liker designet er det absolutt et greit kjøp. Kanskje litt overpriset med tanke på urverket inni men hva er ikke det? Blir ganske store klokker da siden de har et firkantet design...

Er sikkert fornøyde eiere her inne som kan gi mer positiv omtale enn meg ;)

De var spennende for 2 år siden :)

Neida, om du liker designet er det absolutt et greit kjøp. Kanskje litt overpriset med tanke på urverket inni men hva er ikke det? Blir ganske store klokker da siden de har et firkantet design...

Er sikkert fornøyde eiere her inne som kan gi mer positiv omtale enn meg ;)

Helt enig med deg sånn sett, men nå er det mye gode priser å hente på disse. Da ble det plutselig mer interessant :D

Urmaker Thorbjørnsen som nevnte det i forbifarten, SevenFriday og Meistersinger hadde gått konkurs.

Nei nei nei, hverken Sevenfriday eller MeisterSinger har gått konkurs.

Den norske distributøren av Sevenfriday gikk konkurs (Sevenfriday var en liten del av det de drev med), og den norske distributøren av MeisterSinger sluttet med klokker (de driver også med veldig mye annet enn klokker).

Redigert:
Nei nei nei, hverken Sevenfriday eller MeisterSingee har gått konkurs.

Den norske distributøren av Sevenfriday gikk konkurs (Sevenfriday var en liten del av det de drev med), og den norske distributøren av MeisterSinger sluttet med klokker (de drivee også med veldig mye annet enn klokker).

Fint at du rydder opp, jeg skal være mer forsiktig med rykte referat for fremtiden....

• Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Nei nei nei, hverken Sevenfriday eller MeisterSinger har gått konkurs.

Den norske distributøren av Sevenfriday gikk konkurs (Sevenfriday var en liten del av det de drev med), og den norske distributøren av MeisterSinger sluttet med klokker (de driver også med veldig mye annet enn klokker).

Takk for oppklarende svar :)

Det forklarer jo hvorfor en hel del selger ut UR`ene sine. Da kan det jo være smart å slå til med så gode priser noen urmakere kjører om dagen :D

Sevenfriday er kule klokker.
De gir en high-tech look uten å måtte spytte ut med mangfoldige hundretusener for en RM eller Urwerk.;)
Urverket som sitter i dem er det samme som sitter i min Dietrich.
Dette opplever jeg som pålitelig og nøyaktig nok uten at jeg har sjekket mot en Timegrapher.

Litt mer enabling her:
http://www.ablogtowatch.com/sevenfriday-watches-review-p1-p2-p3-models/

• Liker
Reaksjoner: Eivind_Lie