Sexy blonde playing hard to get! (Rolex 116500LN)

Klager ikke etter et par-tre dager.
Det var utrolig deilig å få en stål Daytona igjen på armen.
For meg er Daytona perfekt allrounder; komfort, utseende, presisjon og ikke minst, historien :)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Redigert:
Gratulerer! Det ser fabelaktig ut. Gleder meg til å se en irl. Hvordan oppleves den på armen i forhold til 116520?

• Liker
Reaksjoner: Rød
Gratulerer! Det ser fabelaktig ut. Gleder meg til å se en irl. Hvordan oppleves den på armen i forhold til 116520?
Takk, @TomB.
Jeg synes den føles litt større enn 116520, har hatt samme følelsen de gangene jeg har testet Platona som også har denne bezelen.
I enkelte lys er den veldig "bling" og andre lys mer nøytral.
Jeg får ikke helt bestemt meg hvor mye mer (eller om?) jeg liker best 116500 eller 116520.
Det er noe spesielt med sort bezel, sorte dials, hvitgull markører mot en flott(mattere) hvit skive. Jeg klarer bare ikke helt å sette fingeren på hva som gjør den såpass annerledes. Av og til ser den helt perfekt ut og av og til tenker jeg at 116520 var perfekt, den også.
Jeg trenger nok tid på å bestemme meg om 116500 eller 116520 (eller begge? :D) blir min fremtidige dagligklokke. Daytona blir det uansett, tror jeg ;)

Redigert:
Grattis med nytt! Artig å høre subjektive vurderinger mellom 116520 0g 116500 :) Det er jo nok et eksempel på at selv "små" endringer kan gi helt forskjellige klokker/opplevelser. Her er det selvsagt mer enn kun bezelen og;) Veldig fornøyd med min sorte 116520, men ser så absolutt appealen med 116500 og, både hvit OG sort:D

• Liker
Denne er bare så rå. Må vel snart se om det finnes en kø man kan stå i snart...

Nok en gang grattis!

• Liker
Denne er bare så rå. Må vel snart se om det finnes en kø man kan stå i snart...

Nok en gang grattis!
Tror ikke det er så vanskelig å finne en kø, det er overalt :)
Den wr ikke langt unna, så du kan nok få se den en dag.

På tidlig 90 tall var det en i Kristiansand som het Henning som startet Mexicansk restaurant. Han kalles den dag idag for Taco Henning. I nabobyen Arendal 20-30 år senere var det en som het Roy som byttet Daytonaer fortere enn folk bytter undertøy. Han kalles for Daytona Roy....

Gratulerer, den er skikkelig fet. Jeg venter i spenning og skuler misunnelig mot Arendal.

• Liker
På tidlig 90 tall var det en i Kristiansand som het Henning som startet Mexicansk restaurant. Han kalles den dag idag for Taco Henning. I nabobyen Arendal 20-30 år senere var det en som het Roy som byttet Daytonaer fortere enn folk bytter undertøy. Han kalles for Daytona Roy....

Gratulerer, den er skikkelig fet. Jeg venter i spenning og skuler misunnelig mot Arendal.
Hahaha, takk :D