Hmmm? Go for it :mrgreen:
GrimReaper Støttemedlem Medlem 30. des. 2016 Innlegg 6.706 Sted Telemark 25. juli 2020 #21 Rød skrev: Hmmm? Vis vedlegg 205750 Klikk for å utvide... Go for it Reaksjoner: Rød
Grendel Støttemedlem Medlem 15. jan. 2012 Innlegg 6.189 Sted Oslo 25. juli 2020 #22 Jøss, @Rød! Den var rå! Hva gikk du på den kvelden? Beintøff sak!!! Jeg ser det neste blir matchende fugl. Viktig å følge opp. Gratulerer!! 8- ) Reaksjoner: Rød
Jøss, @Rød! Den var rå! Hva gikk du på den kvelden? Beintøff sak!!! Jeg ser det neste blir matchende fugl. Viktig å følge opp. Gratulerer!! 8- )
Rød Støttemedlem Medlem 9. nov. 2011 Innlegg 6.273 Sted Arendal 25. juli 2020 #23 Grendel skrev: Jøss, @Rød! Den var rå! Hva gikk du på den kvelden? Beintøff sak!!! Jeg ser det neste blir matchende fugl. Viktig å følge opp. Gratulerer!! 8- ) Klikk for å utvide... Var nok litt vel mye rom Reaksjoner: SantaMonica, Oddemann, Grendel og 3 andre
Grendel skrev: Jøss, @Rød! Den var rå! Hva gikk du på den kvelden? Beintøff sak!!! Jeg ser det neste blir matchende fugl. Viktig å følge opp. Gratulerer!! 8- ) Klikk for å utvide... Var nok litt vel mye rom
Hvalrossen Støttemedlem Medlem 25. feb. 2012 Innlegg 1.521 Sted Oslo 25. juli 2020 #24 Utrolig kult spontan (?) (fylle?-) kjøp. Denne er råkul. Gratulerer også med kjøp av matchende papegøye; klokken er ikke helt densamme uten ... Reaksjoner: Rød
Utrolig kult spontan (?) (fylle?-) kjøp. Denne er råkul. Gratulerer også med kjøp av matchende papegøye; klokken er ikke helt densamme uten ...