- Medlem
- 18. feb. 2015
Ja stemmer. Da må jeg prøve å melde meg inn der. Jeg var innom Augusto for et par uker siden. Kjøpte 10 sigarer. Bra utvalg der. Men jeg tror Sol Cigar har enda større utvalg, har ikke vært inn der enda men det ser litt større ut på bilder ivertfall. Hun som jobbet på Augusto når jeg var innom hadde sånn medium peiling dessverre, hun jobbet der bare av og til og dette var på en lørdag. Regner med han som driver Augusto har mye mer peiling.Jeg mener sigar.com kommer opp med bilder hvis du er medlem og pålogget. Grei måte å omgå regelen på. Håkon har bra utvalg og stort lager samt at han drar rundt om i landet og stiller villig opp med sigarboden sin på diverse arrangement. Han er også god på å ta inn nye og ukjente ting.
Augusto synes jeg kanskje har noe bedre smaksekspertise og et litt annet perspektiv. Blant annet er de ikke så store ambassadører for kubanske sigarer (var i hvert fall ikke det før), og jeg synes det virker som de har begrenset lager og utvalg.
Jeg har også hørt mye bra om Sørensen i Bergen men aldri handlet der selv.
Stemmer det Augusto hadde veldig mye forskjellig ja, og ikke så mye Cubanske.
Var faktisk innom Sørensen i Bergen nå på tirsdag, greit der men mye mindre utvalg enn Augusto og Sol Cigar.
Håper det blir bilder igjen på nettsidene for veldig vanskelig uten.
En ting jeg syns er vanskelig med de sigarene jeg kjøpte en og en av. Og få all informasjon fra magebeltet. Står jo bare produsent som regel og ikke alltid hvilken type det er?