Fikk litt overtenning på lighterfronten på eBay i går. Får se hva som dukker opp i posten etter hvert...
veldig spent! Har kjøpt noen i det siste jeg også, bilde kommer!
Fikk litt overtenning på lighterfronten på eBay i går. Får se hva som dukker opp i posten etter hvert...
Det finnes kanskje noen flotte askebeger her også? Er selv veldig glad i Hermes, men de er relativt dyre... Har fått tak i et par okay ukjente i krystall i bruktbutikker. Ser gjerne bilder og tar gjerne imot gode tips.
I enjoy my cigars in solitude and I should use this ashtray more than I do that why it's here.Siste posten min er ett askebeger fra franske Elie Bleu, ser helt rått ut men med en pris på 4000,- + 1500,- i toll og moms må det være såpass
I purchased the humidor second hand for 2k from Le Canard restaurant in Oslo as they were going to buy a larger one. Le Canard and I thought this was a Davidoff. As it needed a new humidifier I contacted Davidoff with the reply saying that it wasn't one of theirs even though it states Boutique 22 Davidoff Paris. Then I was told at that time I could have my money back, I said no I'll keep it, then they gave me 25 cigars for an unfair situation.
Looking at the latch, there it was Elie Bleu Paris.
Vis vedlegg 246999Vis vedlegg 247000Vis vedlegg 247001Vis vedlegg 247002
A few years back now, it was the time when Le Canard moved from Frognerveien to President Harbitz' gate. As you mentioned "what a bargain" The cigars I was given I think they were Davidoff Special.No way! What a bargain!
I Felt it was time to try this Cuban Quintero Y Hermano Londres Extra, after having them for about 20 years. Wow for petit Corona I found it very powerful, earthy / grassy flavours, a good draw, lasting about 20 mins with light / medium grey ash.Vis vedlegg 247257Vis vedlegg 247258