Perilei
Støttemedlem
Davidoff og DJ41 med Wimbledon skive for anledningen
Er det noen her som erfaring med å kjøpe vintage St. Dupont, Cartier eller Dunhill lightere?
Er det noe som man burde vite eller være observant på når man kjøper en vintage lighter?
Er det noen her som erfaring med å kjøpe vintage St. Dupont, Cartier eller Dunhill lightere?
Er det noe som man burde vite eller være observant på når man kjøper en vintage lighter?
Kjøpte nylig en vintage Dunhill Rollagas på eBay fra Japansk selger og har svært fornøyd med denne. Når det gjelder Dunhill Rollagas kan man også kjøpe repairkits på eBay hvor alt en trenger for å fikse vanlige feil som gasslekasjer følger med.Er det noen her som erfaring med å kjøpe vintage St. Dupont, Cartier eller Dunhill lightere?
Jeg sluttet å søle med svamp og vann for mange år siden og er super fornøyd med Boveda -løsning, samtidig byttet jeg ut analog til digitalt hygrometer (fra Claser`n), funker som bare det !Hei, folkens!
Nettopp gått til innkjøp av en NOS Dunhill humidor med spansk cedar.
Jeg vurderer å gå for Boveda-løsning i stedet for medfølgende luftfukter. 2-3 uker med 2 x 60g 84% for å hydrere den, så over på 2 x 60g 72%. Høres dette som som en grei løsning? Synes disse "klassiske" luftfukterne virker komplisert å bruke for å få et stabilt resultat.
Det medfølger et analogt hygrometer, men bør jeg kjøpe meg et digitalt et? Noen som har et å anbefale (gjerne med app, om mulig)?
Støtter Boveda selv om det betyr regelmessig innkjøp. Alternativet er et elektronisk system men det er mest aktuelt i en større humidor. Slike beads-system har jeg gått helt bort fra da det blir for ustabilt og mye styr.Hei, folkens!
Nettopp gått til innkjøp av en NOS Dunhill humidor med spansk cedar.
Jeg vurderer å gå for Boveda-løsning i stedet for medfølgende luftfukter. 2-3 uker med 2 x 60g 84% for å hydrere den, så over på 2 x 60g 72%. Høres dette som som en grei løsning? Synes disse "klassiske" luftfukterne virker komplisert å bruke for å få et stabilt resultat.
Det medfølger et analogt hygrometer, men bør jeg kjøpe meg et digitalt et? Noen som har et å anbefale (gjerne med app, om mulig)?
Er det den Xiaomi føleren du har der?I helgen kom Boveda-pakker og hygrometer i postkassa. To uker med venting, så er den klar til bruk!
Vis vedlegg 307275