SIHH 2010

Re: AD i Praha

Jeg har vært innom den som ligger i "parisgaten" (pariska?) eller noe slikt - upscale jålegate med alle fjonge butikker. Jeg handlet ikke noe, men betjeningen var svært imøtekommende og hyggelig. Mener huske du finner flere urbutikker verd et besøk i samme gate. Kort avstand fra Old Town Square.

Sjekk forøvrg ut Bar and Books, en utrolig fin plass å nyte en sigar og litt single malt etter en handletur! Heller ikke langt fra OTS. Snille lave priser og eksklusivt miljø, i alle fall i 2008. Servitrisene var uniformert i korte røde skjørt.

Høres bra ut. Den Bar and Books må jeg nok også besøke.

Om Panerai annonserer nå i januar årets modeller? Håper det kommer en 312-variant med manuelt opptrekk ;)

Gjør meg ingenting å vente 6-8 mnd dersom de skulle komme ut med en slik sak jeg håper på... :)

Litt mindre Radiomir er jo ikke å forakte.. Jeg synes "mirene" egner seg veldig bra til dress, og da KAN det kanskje bli litt stort med
ø 45mm :roll:

Sitter du med rykter ang luminor-serien, Sven? :)

Det ville nok ikke være en stor sjokk hvis vi får se noen Marina modeller med P.999 urverket i....og det er det garantert MANGE som blir gla for!;)

Leste en review om P.999. Ser veldig lovende ut. Kanskje alle Base-modellene blir erstattet med dette urverket?
Men da stiger de vel i pris også?

Nå er vi såå langt fra topic, så jeg endret tråden til "SIHH 2010" :mrgreen:

Bare poste videre på årets releases :!: ;)