SIHH 2012

[video=youtube;wqhL4v6Xeoo]http://www.youtube.com/watch?v=wqhL4v6Xeoo[/video]

41mm RO og ROC, bilder fra timegeeks.dk :D

19b322a955.jpg

85dcdb7b56.jpg

342ec2a9a9.jpg

ef86d0b136.jpg

bf8b202ce1.jpg

Er det bare størrelsen som er forskjell mellom 15300 og 40-års jumboen? Finnes sistnevnte med sekundviser?

Glimrende med mer anonyme bezeler på Master Control serien :D

Kanskje kan Juice slå sammen disse to trådene med samme navn?

Kjære gud, der leverte AP nok til at SIHH kan stenge for i år ;) Blir nok fort en FS-tråd eventuelt trade mot en arm og ei nyre for en ny AP i gull med hvit skive :p

Så SYKT mye digg her at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne. Foreløpig er ALS datograph min favoritt. :D

Nydelig, rett og slett:) Hva spekulerer vi på i pris her? Samme som 39mm eller slenger de på noen tusen for størrelse og ny skive?

De passer vel på å slenge på et par tusen sveitserfranc skal du se.

Gleder meg til de gamle 39 mm RO synker i pris :D (optimismen lenge leve)

Gleder meg til de gamle 39 mm RO synker i pris :D (optimismen lenge leve)

Det hadde jeg ikke satt penger på:) Brukte ROO har jo stort sett steget i pris det siste året etter at den ble oppgradert, har jeg inntrykk av (selv om det har gått noen billige, slitne på Finn...)

Den nye 15202 har (heldigvis) samme størrelse som den gamle på 39mm, i alle fall ifølge Hodinkee.com.

Jeg må si at IWC virkelig trår ganske hardt til her - på en frekk måte:p

IWC Big Pilot Top Gun Perpetual:eek::eek::eek::eek:
6719823813_840dfd95af_b.jpg

Forøvrig må vel alle som mener å ha "følt" at klokketrendene pekte mot mindre klokker snart tygge ordene i seg.

Bortsett fra noen ultratynne JLC synes jeg de blir større og større over hele spekteret..!

Sjekk rotoren, ooooooooo!:eek:
Med en Spitfirepilot under 2ww i familien er jeg vel nesten forpliktet til å handle denne - det kan i hvert fall funke som påskudd ;)

6719815151_81817a83ae_b.jpg