SIHH 2018

Mine førsteinntrykk fra SIHH:

- Vacheron Constantin sin Fiftysix Self-Winding falt i smak.

- Den nye Polaris serien til Jaeger-Lecoultre er spennende. Flere aktuelle modeller der.

- Zenith sin PILOT Cronometro Tipo CP-2 Flyback er griselekker i bronse. Kanskje det sendes en mail til Lervik Ur ila kvelden på den der. Finnes også i stål.

Samtidig syns jeg at den nye titan lenken i Defy serien er "perfekt". Klokka i seg selv er noe annet, men lenken virker meget lovende.

F824A859-5B63-4046-A497-CF68C3F88081.jpeg

Priser på henholdshvis polaris automatic og date samt forventet leveringstid!

Redigert:
Se for dere denne uten utveksten på høyre side. Kan man håpe på en fornyelse av Marine Diver designet?
Isåfall hadet fra til endgame,,, seperatistflipper here I come

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Det eneste spørsmålet for meg er om det blir Chrono eller Chrono WT, og om jeg klarer å få kjøpt en i slutten av mars når jeg besøker JLC eller om man må vente til Bjerke kan skaffe.

Mener det sto april på JLC sine UK-sider men kan nok godt hende at de har fått de inn for å se på da. Jeg prøvde på en 2017 novelty 11/3 der i fjor.

• Liker
Reaksjoner: kvasbo
Jeg synes de forskjellig merkene begynner å ligne mer og mer på hverandre, synes at det er litt trist at de ikke kan fornye seg mer. Håper at Moser sin "tribute"-klokke var en eye opener. "Alle" ender jo opp med en eller annen form for Genta-versjon av en klokke.

Just my two cents

Ting er sykliske. Vi agerer generelt ditto her på forumet også. Plutselig er (modell ditt og datt) hot - så not. Å ta sjanser som klokkeindustri er ikke alltid like logisk i en skjør recovery.

Sykeste ryktet på SIHH: H. Moser & Cie. har blitt kjøpt av Alibaba :D

http://www.h-moser.com/en/news/01-2018-7

"Users who purchase H. Moser products from JD.com in China will benefit from the site's exclusive, high-end “JD Luxury Express” delivery service provided by dedicated specially trained, smartly dressed couriers wearing white gloves and driving electric vehicles" Det var dagens!:D