Singapore opplevelse

Bra

Hei,

Det er flott å se at andre "Tidssonere" får med seg noen inntrykk fra disse delene av Verden også, og dette er en fin "Boutique-rapport" fra SG, takker!

Området vi her snakker om, SE-Asia/Singapore er den delen av Verden hvor jeg selv har flest klokkevenner, og må vel si jeg er kjent i nesten "hver krok" når det gjelder ur og klokker der. Men bare vært innom Panerai Boutiquen i ION en gang siden den åpnet, og kjekt å se noen bilder igjen.

Morsomt å se og føle på utvalget, mulighetene og holdningene til luksusprodukter i Asia...i forhold til vår norske "verdens rikeste land" holdning - er det ikke? :)

Det er selvfølgelig noen spesielle ur det alltid vil være ventetid på også i f.eks. Singapore som andre steder (gjerne til høyt verdsatte, gode og litt "lysskye" kunder), men mer "vanlige" ur som Tourbillons eller en Minute Repeater trenger man ikke gå mange skrittene for å finne :)

BT

Dette virker som en veldig bra rapport, men jeg får ikke opp noen bilder?? Er det bare meg, eller har bildene forsvunnet?

Der var de ja! Ser veldig bra ut, Brio! Kult med engasjementet og broderskapet som eksisterer over alle lande- og språkgrenser når det gjelder Paneristis:)

Jeg var i en periode ganske mye i Singapore, men det var nok lenge før denne butikken dukket opp :) Jeg husker at Rolex var det store status symbolet blant de lokale gutta den gang.

hmm.. det er sånt som pirrer en fra før "ikke interessert i Panerai". Må si den enkle radomiren var griselekker. Kult at du fikk til det møtet! Og hvordan egentlig?

. Kult at du fikk til det møtet! Og hvordan egentlig?

Det hele begynte med den vanlige worldwide mail-runden, da jeg var på jakt etter en ny PAM. ;)
Fra tidligere visste jeg at Boutiquene normalt blir prioritert m.h.t. leveranser av nye modeller.
Første som besvarte min henvendelse og sa at de hadde en inne, samt var villige til å reserve den til jeg ville ankomme ca tre uker senere, var nettopp Singapore Boutiquen.

Jeg avtalte da et møte. I mellomtiden ringer vår lokale AD, Bjerke AS, og kan fortelle meg at de faktisk har en av aktuell modell liggende klar for avhenting,- og det til ca kr 4000.- lavere pris !! ;)

Jeg meddelte dette straks til Singapore, men ønsket likevel et møte med dem. Dette ble tatt hjertelig imot og som tidligere beskrevet, ble møtet svært hyggelig, hjertelig og "lønnsomt".

Med den oppgitte salgsfrekvensen de oppga å ha, betydde neppe min kansellering noe særlig for deres salgsstatistikk....:cool:

Det hele begynte med den vanlige worldwide mail-runden, da jeg var på jakt etter en ny PAM. ;)
Fra tidligere visste jeg at Boutiquene normalt blir prioritert m.h.t. leveranser av nye modeller.
Første som besvarte min henvendelse og sa at de hadde en inne, samt var villige til å reserve den til jeg ville ankomme ca tre uker senere, var nettopp Singapore Boutiquen.

Jeg avtalte da et møte. I mellomtiden ringer vår lokale AD, Bjerke AS, og kan fortelle meg at de faktisk har en av aktuell modell liggende klar for avhenting,- og det til ca kr 4000.- lavere pris !! ;)

Jeg meddelte dette straks til Singapore, men ønsket likevel et møte med dem. Dette ble tatt hjertelig imot og som tidligere beskrevet, ble møtet svært hyggelig, hjertelig og "lønnsomt".

Med den oppgitte salgsfrekvensen de oppga å ha, betydde neppe min kansellering noe særlig for deres salgsstatistikk....:cool:
Var dette din fantastisk flotte 372? Vi må få litt mer info om feelingen på armen og bilder, please 8)

Takk...

1000 takk for en glimrende rapport. Det må ha vært en spesiell opplevelse for deg.

Tror vi skal være glade for at slikt utvalg ikke finnes i nærheten.

Hva mente betjeningen om tatoveringen din? :D