Sinn 256TY

Medlem
30. juni 2008
Innlegg
770
Sted
Kristiansand
Må nok en gang berømme komposisjon, jobb med bildene og kvaliteten, klokka ser lekker ut
 
Utrolig lekkert, tøffe bilder og ser ut som en utrolig flott klokke.
 
Whoops, ja... Har du vært ute og viftet med kortet du også?

Kan man leie deg til å ta bilder av klokkesamlingen? ;)
 
Jøss, Bullit, har du gått på nok en Sinn-smell? Veldig bra bilder av en klokke jeg dessverre kjenner lite til. Ser uansett veldig bra ut, så du må gjerne fortelle litt!

Uanskvett, grattis med nok en Sinn!
 
Ja, da var jaggu Sinn nr.3 på plass og nok en gang har Neil fra Chronomaster levert varene.
Denne klokka var jeg veldig spent på siden det finnes så godt som ingen informasjon om den på nett, fant kun et par bilder på et Tysk forum og det var dett.
Kassa er vel mer eller mindre den samme som Sinn 556/656. 38,5mm i beadblasted utførelse.
Må si jeg synes den sitter veldig godt på håndleddet (skal få tatt et wristshot snart) og lenka er veldig behagelig. Bruken av den litt gulna lumen og de røde viserne gir klokka et litt vintage look. Lumen på sin side er vel som de andre Sinn klokkene, ganske så dårlig. Lyser sterkt å fint med en gang, men så for å forsvinne rimelig kjapt:(
Litt data knabba fra Sinn siden:

MovementCaliber:ETA-Valjoux 7750
Movement winding:Automatic
Bearing jewels:25
Alternations:28.800 /Std.
CaseCase material:Stainless steel Bead-blasted
Crystal:Sapphire, with anti-reflective coating on the inside
Case back:Solid
Water resistant:as per DIN 8310
Pressure resistance:20 bar
Diameter of case:38,5 mm
Watch thickness:14,5 mm
Weight:76 g
Band lug width:20 mm
 
Herlige bilder, Bullit.

Sinn er, og kommer alltid til å være undervurdert.
 
Det ble en 556. Er veldig fornøyd med den. Har følelsen av at det ikke er siste gang jeg handler fra Chronomaster.:)