Sinn 656

Medlem
9. mars 2011
Sted
Oslo
Jeg er spent på å se om størrelsen passer meg! Med sine 38,5mm har jeg vært engstelig for at denne skal være for liten. Oppdatering følger...

Takker Tore for handelen...

224e4128.jpg

186f055b.jpg

c0768bb9.jpg

69704652.jpg

Gratulerer med en nydelig Sinn! IMHO sitter den perfekt på armen din :)

Gratulerer med ny klokke, en liten klokke kler jo en slank liten hånd meget godt :p

Gratulerer med en fin klokke. Jeg synes ikke den var for liten. Synes den fikk mye oppmerksomhet på håndleddet for å være ærlig:)

Alltid gøy med noe nytt!

Gratulerer, den var fin! :)

Takker!

Den har skrukrone, og skal være vanntett til 20 bar, som vel tilsvarer 200m... :)

Ikke bare det, men med bra støtsikring, antimagnetisk, praktisk talt ripefri finish og Sinns superharde AR-coating så skal denne kunne være med på det meste. Selv snuser jeg på vintage militær som beater, men de er i alle fall små, og upraktiske med plexiglass. Kanskje blir det en reissue?

Gratulerer med ny Sinn, det er nesten fristende å si at den er alt for liten for deg og at du må få den ut på ks straks:D, men det er jo ikke tilfelle.

Gratulerer med flott beater :) Når vi først er inne på Sinn - hvor kjøpes disse best nye?

Har forstått det slik at siden vi bor i Norge, et land uten Sinn AD, så skal du ta kontakt på vertrieb@sinn.de angående kjøp.