Hvordan opplever du finish på skive og spesielt kassen med det ekstra herdede stålet? Er den "sandblåst"?
Skiven er jo veldig lik!
Jeg har alltid likt 556 og 656 men jeg har følt at de er litt små, så når jeg så denne i går kveld ble det tennt en liten flamme...
Spesifikasjonene er jo mildt sagt imponerende!
ETA 2892, antimagnetisk, 200m WR, supersterkt "ripesikkert" stål og disse kapslene som skal holde innsiden fri for fukt.
Det lukter seriøst toolwatch av denne i en lekker innpakning...
Noen som har erfaring med disse?
Tenker spesielt på modellen uten UTC.
Skiven er jo veldig lik!
Jeg har alltid likt 556 og 656 men jeg har følt at de er litt små, så når jeg så denne i går kveld ble det tennt en liten flamme...
...
Som følge av denne tråden fikk jeg en hyggelig PM med muligheten til å kjøpe en 656, så jeg kommer til å gi den en sjanse.. Håper du har rett i at størrelsen er riktig, men jeg har tidligere vært litt skeptisk med mine 19 cm håndledd!
Blir uansett gøy å prøve en klokke jeg har hørt og lest mye om (og så er det jo alltid gøy med noe nytt ).
Som følge av denne tråden fikk jeg en hyggelig PM med muligheten til å kjøpe en 656, så jeg kommer til å gi den en sjanse.. Håper du har rett i at størrelsen er riktig, men jeg har tidligere vært litt skeptisk med mine 19 cm håndledd!
Blir uansett gøy å prøve en klokke jeg har hørt og lest mye om (og så er det jo alltid gøy med noe nytt ).
Løsning: Unbokse 656 så snart Posten Norge får fraktet den over fjellet... Avvente kjøp og salg til en brukt 856 kommer for salg... Klippe til på denne... Sammenligne de to, og flippe videre den jeg liker minst...
Problem solved!
@ Christian: Jeg har tittet på Damaskoen din flere enn en gang, men skiven blir litt for lik Lacoen min. Det er jo en imponerende klokke, med egenskaper veldig likt 856'en, så jeg skjønner ikke hvorfor den ikke blir solgt...
Hvis du en dag skulle forvirre deg inn i Asker & Bærum traktene så kan du gjerne ta en titt på min. Bare og sende en PM