G
Klokken heter Arktis, og du tenker umiddelbart sommer??
Tøff klokke, absolutt, selv om jeg har ørlitt trøbbel med 6-9-12-layouten på chronoer. Det er vel en 7750-variant i den?
Nice, Auto
Nesten som å få en ny klokke når du har ventet så lenge. Meget kul combo.
Fin tråd Sponon! Jeg er selv en stor fan av Sinn og har nå min andre Sinn U1. Denne gang SDR versjonen. Den har vært en tur til Frankfurt for bytte av glass ++. Tok tre mnd (!), så var et hyggelig gjensyn da jeg hentet den hos UPS idag
Jeg har meget stor sans for det meste Sinn har i sin kolleksjon men Arktis må være unntaket. Det er liksom ikke helt Sinn over den. Uttaler meg kun om (...)
Jeg kan veldig god forstå at 203 Arktis ikke faller i god smak hos alle
Den er litt spesiell med den blå urskiven, men den har faktisk mer Sinn dna i seg enn U-serien. Her er et bilde av en vintage Sinn 103 A fra 60-tallet med mekanisk opptrekksverk. Man kan se likheten i design
Hovedforskjellen er at 203 er en dykkerklokke med 300m vanntetthet og uni-directional bezel.
Bare å bestille, Chronodiver. Du er velkommen i Sinn-klubben
Der snakker vi Sponon, skjønner ikke hva du tullet med før i tråden her
Fra en diver chrono til en annen: Sinn U1000.
Dette må være den ultimate dykker-chronographen som er på markedet idag.
Kanskje Frode kan skrive noen ord om hans U1000S?
Fin tråd Sponon! Jeg er selv en stor fan av Sinn og har nå min andre Sinn U1. Denne gang SDR versjonen. Den har vært en tur til Frankfurt for bytte av glass ++. Tok tre mnd (!), så var et hyggelig gjensyn da jeg hentet den hos UPS idag