Model: 103 Classic (103 150)
€ 1990 with leather strap
€ 1990 with silicone bracelet
€ 2135 with metal bracelet
Noen som vet hvor man får bestilt sinn U1 billigst med lenke, gummrem og SDR bezel. Det var en her på TS som sendte meg en PM med denne infoen sist jeg var interessert i Sinn men den PM'en har jeg klarte å slette og jeg husker ikke hvem som sendte den.
Da har Sinn gått over til Sellita urverk på enkelte modeller. U1 har nå fått SW200
Noen hevder at Sellita har dårligere finish enn ETA. Slik jeg har forstått så får de også hairspringen av ETA.
SW200 er en direkte kopi av ETA. Sikker like bra, men jeg får bismak i munnen og kommer aldri til å kjøpe en klokke med Sellita verk.
Men, man kan jo håpe at dette får Sinn til å endelig produsere et eget verk da
Men, man kan jo håpe at dette får Sinn til å endelig produsere et eget verk da
@Thomas. Har ikke Sinn gjordt dette med SZ01 verket?
Hvor restriktivt er det egentlig/kommer det til å bli? Man ser jo at IWC nå lanserer en ny modell(Ing40) med ETAverk.Jeg ville ikke tatt dette så tungt. Grunnen til at Sinn går for Sellita har nok nesten garantert bare med Swatch Groups restriktive verkpolitikk å gjøre - altså at de begrenser leveransene til selskap utenfor gruppen. Etter det jeg forstår er Sellita-verkene helt på høyde med ETA-verkene, og stort sett helt likt bygd - i den grad at mange deler kan byttes mellom uten problemer. At IWC har begynt å bruke dem vitner vel i alle fall om at det ikke dreier seg om komplett søppel
.