Veldig kul den 143’en du har der!809 är fantastisk Kul att du har samma som jag med den kursiva texten med Automatic. Har även sett varianter med rak text, men föredrar den som vi har.
Här är lite intressant läsning om referensen:
Affordable "Vintage": Sinn 809 Aut - Worn & Wound
The Sinn 809 Aut has developed a bit of a cult following and generates plenty of interest when spotted on Instagram or various watch forums. Although the exact production dates for this Sinn model may have been lost in the annals of history, it likely dates back to the early 1990s with a lot of […]wornandwound.com
Kvälls-Sinn är Sinn 143 med en lite ovanlig worltimer-bezel. Cool boett i aluminium! Tidigt 80-tal och i ett fantastiskt skick, ser nästan ny ut men saknar tyvärr länk. Ledsen för mörk bild men postar en äldre också.
Vis vedlegg 318186Vis vedlegg 318189
104 fra 2015 kommet inn. Foreløpig veldig imponert over hvor presist den går.
Den går på sekundet riktig etter fem dager.
Har en Nomos 701 og en Mühle M12 i boksen. Jeg er overrasket over at denne, med tanke på at denne er desidert størst og tyngst av disse tre, faktisk er mest behagelig på håndleddet.
Vis vedlegg 322060
Likte denne, kunne tenkt meg U1 i GullBronze som denne med tilsvarende h-lenke. Kunne vært finklokka da
Lagt ned dessverre. Oslo ur-service har noe på lager.Er det noen som vet hvor bredt utvalg urmaker Jacobsen har på Sinn? Jeg er sjelden i nærheten så vurderer om det er verdt turen.
Jøss, de er fortsatt oppgitt på sinn.de som forhandler. Oslo ur-service hadde veldig lite på lager sist jeg var der. Jeg ville i utgangspunktet teste en Sinn 103, men eneste alternativ var at jeg kunne komme innom x antall uker senere å se på en før den ble hentet av en kunde..Lagt ned dessverre. Oslo ur-service har noe på lager.