Sinn U1 SDR

Neil hos Chronomaster

Jeg kan på det varmeste anbefale Chronomaster (www.chronomaster.co.uk). Har tidligere kjøpt U1 av han og i tillegg til å være bra på pris sender han klokken under påskudd av å ha vært på service. Du mister 1 mnd, garanti, men til gjengjeld slipper du momsen. Altså, han gjør det om du spør. :)

Takker for hjelpen. Jeg er nok ganske sikker på at det blir flere Sinn Uhren for min del. Sinn lager noen modeller som er helt rå.
Neste innkjøp blir nok en EZM 3 tror jeg.

Sitter å irriterer meg over å ha sølt nypresset appelsinjuice på Sinn katalogen, som forøvrig er en av de bedre kataloger jeg har sett til dags dato.

Sammenlikner man med Rolex salgsbrosjyre så må jeg le, trykksakene til Rolex er ikke mye å rope hurra for. Jeg synes Rolex direkte er arrogante som leverer fra seg brosjyrer som er simple, billige og gir liten info om sine produkter de selger for skyhøye priser til sine kunder. :D

Sinn U1

Gratulerer med et flott ur og et godt valg, miczer;)

Jeg var nok en av dem som kontaktet deg og håpet du hadde fått flere tilbud enn du trengte. Men ettersom det ser ut til at etterspørselen er større enn tilgangen av brukte U1, så måtte jeg bestille en direkte fra fabrikken. Klarte ikke å vente lenger...
Slett ikke verst pris og bra service. Anbefales!

sinn u1 pris fra fabrikk

I følge den nyeste prislisten jeg har, den er datert 23.04.2008, så den er vel litt gammel, men der står en U1 til 950 Euro med silikon bånd og til 1095 Euro m stållenke, dette er da med 19% tysk mva som blir trukket fra ved eksport til Norge. Så kan det bli Norsk mva på dette beløpet. Og selvfølgelig frakt...:D