Siste før jul... Explorer I

Medlem
30. mai 2009
Sted
Sarpsborg
I dag kom det jammen en liten konvolutt fra Sveits ;)

Inne i konvolutten lå denne:
Rem1512002.jpg

Rem1512003.jpg

Nå blir det spennende å se om den passer til uret som nissen kommer med i morgen.. :mrgreen:

Kult, jeg får ikke sagt nok hvor riktig 36mm føles på hånden. Selvom jeg var redd for at det skulle bli for lite er det virkelig smashing. Håndldet mitt er 18cm, men sitter som støpt. Kanskje jeg skulle kjøpt meg en rem eller to og prøvd det på min også.

Bare å kjøpe det ;) Synes DJ'en passer godt på sort Hirsch alligator, og håper at Rolex krokodilla passer på den som kommer i morgen... Fikk akkurat en SMS fra Bring så den er i rute i nissesleden trukket av Rudolf og de andre reinsdyra :D

Nissen leverte som forventet ;)

Exp1.jpg

Exp.jpg

Exp2.jpg

Passer jo bra på rem. Det eneste negative er at finishen er i groveste laget mellom lugsene så remmen blir litt slitt.
Hmmm... Mon tro om det er mulig med ørlite pussing med Auto Sol??

Takk til Braute for en rask og hyggelig handel.

Synes den ser bra ut på remmen jeg.
Ville vært fint å se den sammen med DJ`n på sort reim.

Ta gjerne noen flere bilder Ivar.

Det eneste negative er at finishen er i groveste laget mellom lugsene så remmen blir litt slitt.

Ja, det der er noe skikkelig dritt. Barettene ligger jo også klint inntil kassen, så de færreste reimer kommer helskinnet fra det.

Forøvrig et meget godt valg av julegave!

Takker alle sammen.
Blir nok ingen bilder med DJ'en med det første da den på nytt er inne for justering av hastighet. Remmen er også av da jeg syntes det ble for mye merker av Explorern på en vintagerem. Hvilken Rolex kan passe på en vintage mon tro...
Nå blir det litt testing på Zulu/Nato. Har et par på vei fra Gnomen.
Zulu1.jpg

Pen liten tass! Har aldri fått fot for Exp I, men jeg merker at den vokser på meg! Grattis med nytt!