Sjulis ur per 14.03!
På tide med en oppdatering av tråden.
Det siste året har jeg blitt inspirert mang en gang. Det er så latterlig mange flotte klokker der ute! Og ts-medlemmer handler over en lav sko, med den ene unboxingen etter den andre. Utrolig glad for at dere deler disse med oss, men det er umulig å ikke bli påvirket.
Blant de klokkene som har plantet seg i hjernebarken, finner man Audermars Piguet. På et tidspunkt var jeg utrolig interessert i en royal oak offshore safari, modellen jeg kikket på var på 44 mm, stor og feit, men etter mye frem og tilbake kom jeg frem til at det ble litt i meste laget for meg.
Dessuten skal det ikke stikkes under en stol at jeg digger de klassiske modellene ROC og RO dual time. AP er kostbart, men jeg skal ha meg en av klassikerne - engang i fremtiden.
De siste månedene har vært aktive, til meg å være. Jeg har solgt unna Pam164 til fordel for Rolex Milgauss, som igjen måtte ut for å handle inn Sea-Dweller. Rolex Yacht-master gikk ut til fordel for Daytona og sist Breitling Chronomat Evolution for å finansiere en brand new klokke, som dukker opp senest på onsdag. Bilder kommer :twisted:
Dermed sitter jeg med tre Rolex-er, 16610 LV, 16600 SD og Daytona, som alle pt er keepers.
Klokken som kommer på døren min onsdag er spennende og interessant, sett fra mitt ståsted, så får vi se om vi blir like god venner som med dem jeg har fra før
To be continued..