Sjulis ur

En samling å være bekjent av unge mann!

Takk for det, @Thore og alle dere andre.

Til tross for at jeg verken er bilselger eller eiendomsinvestor i thailand, har jeg fått helt hung up på gull.

Før så jeg alltid på gullklokker som noe jåleri. Noe eldre menn brukte. Eller posører. Nå sitter jeg her med to gullklumper, og er fornøyd.
Ikke er jeg noen utpreget posør, og med mine 36 år er jeg heller ikke spesielt gammel. Men jeg liker å tro at tiden har endret seg. Det er lov å bruke gull hvis man liker det.

Ellers kommer Jaegeren i keramikk til å bli, digger den. Men jeg trenger et mer klassisk ur. Iwc portuguese 3714 eller zenith el primero 36000 vph kanskje. Vi får se.
Breitlingen er lagt ut for salg nå, synd, men med hageprosjekter på gang må det prioriteres.

Dessuten er det - for meg - et spørsmål om hvor mange klokker en samling må bestå av Jeg har hatt syv el åtte på det meste, det blir for mye. Noen klokker blir oversett gang på gang. Etter mange års prøving og feiling tror og håper jeg fire er rett.

God helg, sonere :)

Redigert av en moderator:
Du verden for noen bilder! Gullklumper i skjønn harmoni ;) Er ikke noe særlig misunnelig...
Da er du hvertfall svært klar for sommersesongen. Gleder meg til fler bilder fremover :D

Vanvittig @sjuli_123 :) Med positivt fortegn, naturligvis - gratulerer så mye med en vakker klokke.

Det ingen andre her skjønner er jo at det handler om likevekt, én Rolex gullklump på hver arm. Fysioterapi-regningene etter skjevbelastning er ikke til å kimse av, så her snakker vi rett og slett om langsiktig sparing.

(Sånn, den kan du bruke hjemme :) )

Gratulerer med kongetøff Breitling @sjuli_123 :D Regner med at du handlet av Jørgen?!
Veldig pen farge på skiven, og jeg vurderer croco på min Chrono GMT nå som jeg ser på bildene dine :)
Har den vanlige lenka, men kombinerer med gummirem også, samt at jeg akkurat har kjøpt min første nato.
Har lagt merke til at mange er i mot gummi på Breitling, men personlig så digger jeg det!
Klokka blir mer leken og sporty.
Tillater meg selv å sette inn 2 bilder her, håper det er ok (ene med blitz og det andre uten) ;)