Skal gifte meg, trenger smoking tips

Vet ikke hvor man har fått Canali i super100 kvalitet til 12.000, men det hørtes ut som et heftig påslåg i pris der! :)
S130 til 9199,- trodde fleste andre som selger Canali også har lik pris,*12.000*for s100 var ikke en god deal :)

Målsøm utenom målsømdager?

Corneliani off the rack koster vel over 9000 kr (Da snakker vi naturligvis om skikkelig full kanvas konstruksjon og ikke Trend linjen som jeg ikke ville ha blitt sett død i:), men da er det noe høyere stoffkvalitet enn super 100 riktig nok...

Hvis S130 kvalitet fra Canali kommer på 9.199 kr, er vi fort oppe i 12.000 for målsøm.

Nå skal det påpekes at en dress med for eksempel S180 kvalitet, ikke trenger å være en "bedre" dress enn en med S100 kvalitet. Det kan være det til enkelte bruksområder, men hvis det for eksempel er snakk om en jobbdress og du reiser mye, vil jeg hevde at sistnevnte er et bedre valg sett opp mot bruk.

Ellers er naturligvis smokinger fra Canali, Corneliani etc. et produkt med meget høy kvalitet. Min smoking er fra sistnevnte, ble sydd på mål for nesten 10 år siden og er "flawless" både med tanke på kvalitet på stoff og håndverk og passformen er også strøken..