Skal min nye Longines være sånn??

Da har jeg fått den tilbake og har hatt oppfølging på SMS. Konklusjonen er at det er innenfor det avvik som fabrikken aksepterer og dette er dokumentert med bilder og brev. Alle funksjoner er testet og målt. For meg er det mer enn nok å vite at det skal være sånn og bonusen er det fine service etuiet jeg fikk med :) (bilde lånt på nett)

s-l1600.jpg

Litt rart at det er å anse som innenfor.
Men så er det også en prisforskjell på ulike klokker.

God service i alle fall.

8

• Liker
Reaksjoner: Bullitt
Litt rart at det er å anse som innenfor.
Men så er det også en prisforskjell på ulike klokker.

God service i alle fall.

8

Ja, det viser at de tar kunden på alvor. Jeg fikk med et reklame bilde som var forstørret og et bilde av løs urskive og det viser at tallene har ulik høyde, et skriv fra service avdelingen samt en print av testresultater på klokken.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Eksemplarisk kundebehandling! :)

Ja, dette er langt mer enn man forventer! Longines har også en fin tjeneste i extract from the archives, dette er gratis og Omega tar ganske mye for tilsvarende.
Jeg hadde en annen veldig positiv erfaring i fjor med Tag Heuer, jeg sendte en melding via hjemmesiden der jeg søkte litt info om en gammel Heuer jeg hadde. Fikk svar og oppfølging fra to avdelinger hos Nortime, bilder ble sendt til fabrikken og info kom i retur. En annen avdeling sendte meg katalog, prisliste og den store boken i forbindelse med 150 års jubileet uoppfordret og kostnadsfritt.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Bjorn